gthaman Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har en 01 A6 2.7T avant, og skal ha senkesett og felger. Vurderer noe fra KW, da jeg har hørt mye bra om dette. Hvis noen har noen erfaringer de vil dele med meg rundt dette hadde det vært topp. Skal også ha meg felger, 18" eller 19", og lurer på hva som ser kult ut på denne...Kikket litt på disse : http://www.big-wheels.no/bilder/felger/19.jpg 235/35-19... Vil det passe? Er litt grønn rundt alt dette, så alt av input blir satt pris på :) !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Drit dårlig erfaring med senka Audi A6. Dro rett på en stor stein som stakk opp av veien på veien til en hytte i sommer. Sliter også med disse fartsdemperne som ikke er hele på tvers av veien..... Fine felger da.... Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg