BIG Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da har jeg gått til innkjøp av et ganske drøyt alarmsystem. (Fjernstart+++) Kjøpte det på QXL, billig greier fra Kina, men det skal visst være drit bra, så lenge man får installert det ordentlig. Selv har jeg ikke et sekund peiling, men om noen mener de kan få det til så er jeg villig til å betale for jobben. Noen som har noen erfaringer her? Er et "Thor Professional Car Remote-control Alarm System" Klikk her for hjemmesiden til THOR Hilsen Petter Har forresten en 3'er 96 mod, 3dørs Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvordan er det med fjernstart når bilen har startsperre..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 thor er en dansk alarm. Er hverfall populær der. har hatt en sånn selv i 1 uke, men røsket den ut kjapt Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvordan er det med fjernstart når bilen har startsperre..? Godt poeng, det er jeg neimen ikke sikker på... Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 thor er en dansk alarm. Er hverfall populær der. har hatt en sånn selv i 1 uke, men røsket den ut kjapt Thor er vel egntlig en koreansk alarm såvidt jeg har forstått, så noe brukerstøtte kan man vel se langt etter...Hvilken var det du hadde? Hvorfor tok du den ut igjen? Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg