Gjest Jostein Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by candyman Hehe... Kåte desperate lille jævel :) må jo nytte anledningen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by candyman Var det ikke du som klagde på at jeg hadde DOWNS? Hehe... Kåte desperate lille jævel :) Så den ikke jeg heller, men dama som sitter i sofaen så det med en gang, gå litt unna skjermen om dere ikke ser det. stemmer det, he he. Gikk til andre enden av rommet og så det med en gang :) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 hehe plutselig gikk det opp....Hehe ganske stilig igrunn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Spaca Tror jeg trenger sex.. jeg tok den ikke :/ Du har ikke kjørt litt for mye på 'selvbetjening'? Det er som kjent anstrengende for øyene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg