audifanatic Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Her er en liten WIP av Nissan Micra. føler bilen har potensiale og har prøvd å få fram det ved å gi bilen gromsenk. litt bredere skjermer og masse kleening. om bilen ble for rein eller ikke kan vel diskuteres. Har ikke orket å kutte til bildet, men det får man leve med:hug: Originalen Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 nice ride, jeg liker ikke nissan micro eller var det micra sama det. denne moddinga gjorde at jeg ville ha en nissan igjen, hvis jeg kjøper en vil du ha æren av å lage tegning til hvordan jeg skal style den eller. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Den ble clean og fin! Eneste jeg savner er større hjulbuer, så du kan få plass til mer felg :D Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Blei "faktisk" ganske tøff der! (liker ikke å si det om en sånn bil men... ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 micraen sier meg en ting. Hvor er timon og pumba blitt av hen. det er en stooor bille her. nice and crispy. men fet modd det skal du ha Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg