Ali-G Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har samlet seg opp en del ting og tang som ikke er i bruk så tenkte jeg skulle se om noen på forumet trenger noe av dette. 2 stk Rockford Fosgate P18S4 Punch (8") i 10 liters kasser bygget etter mål. Grunnen til at det ses ut som elementene har skade på høyre side er at jeg ikke har revet av den beskyttende plasten som de ble levert med.. disse er omtrent ikke brukte: *SOLGT* 2stk 8" Celestion AP8 Professional (kun bilde av en da den andre står i kasse) Dette var skikkelige saker i "sin tid" i allefall. Ikke strøken av utseende men ingenting som har noe å si lydmessig: Denon DCE-2190 delefilter EQ. Kjøpte denne ny for 5-6 år siden men fikk ikke til å koble den opp da, deretter ble den glemt. Selges enten for normal bruktpris med retur muligheter (til noen som virkelig KAN koble), eller svinbillig uten retur muligheter. Sony CDX-51 cd-veksler (10 plater). Ingen grunn til å tro at det feiler denne noe, men vil bli testet for salg dersom noen er interessert i den: JVC KD-SX999R cd-spiller med aux in i front. Helt ny fjernkontroll kan medfølge: Det var det jeg giddet legge ut i første omgang, kommer muligens mer etterhvert :) Ikke nøl med å spørre dersom du ønsker mer info om noe.. Og ja.. her er det bud som gjelder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ca pris på cd vekslern? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tja.. 400? Du kan jo prøve deg lavere men da vil jeg la annonsen stå et par dager først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ka e svinbillig for delefilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 mp3 på spilleren? ca pris? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hvor mye for RF subbene gjerne uten kasse da frakt sikkert er billigere til kr.sand uten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ønsket i utgangspunktet bud, men da får jeg vel slenge ut noen ca priser.. :) kebabkongen: 250,- Denne har orange belysning forresten.. nissanpower: Ikke mp3, rundt 500-lappen golfnos: Disse er mindre enn bildene gir inntrykk av og veier faktisk bare 6,1kg stk (bygget i 2cm tykke treplater). Forskjellen på å sende begge med eller uten kasser blir under 100kr. Ca pris pr stk: 500,- uten kasse, 750,- med kasse. Har eskene, skruene og manualen de ble levert med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dårlig respons her. Om noen vurderer å kjøpe noe må jeg få beskjed før fredag.. da legger jeg alt på qxl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er interessert i Denon delefilteret! Pris skal du ha for det? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den JVC KD-SX999R Spilleren.. Det var altså ikke mp3.. Men, er det RCA/signalkabel utganger på den ? (for tilkobling av forsterker) Leser den cd-er bra ? kald/varm spiller med litt ripette cd-er ? Mye instillinger, justeringer og morsomheter på den? :) Gammel er spilleren ? Finner ikke noe produktinfo om den på jvc sine sider.. Blir litt spørsmål her men, det går vel bra ? :) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei!! Er interesert i celestion ap elementene. Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Pris på Punch subbene? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Godt å se det ble litt liv her :) Angående Punch elementer og Denon delefilter er det allerede besvart tidligere i tråden (post nr 7) Når det gjelder Celestion AP elementene er jeg veldig usikker på verdi.. Fant en 15" i samme serie som går for 700,- så da må vel 600,- for begge være en grei pris? http://www.gulesider.no/rubrikk/rubrikkDefaultShowAd.do;jsessionid=eqqIpPJNROHduPVwI1?adId=57610 (håper jeg ikke satte interessen din over på denne :well: ) Så var det JVC spilleren. Det var fint lite å finne på nettet om denne ja.. Den har 2 forsterkerutganger (front og rear). Jeg har ikke vært plaget med at den fusker. Den spiller brente cd'er problemfritt, ikke spesiellt følsom for riper og har greit med innstillinger. Her er en svensk brukermanualen som viser hvilke innstillingsmuligheter som denne modellen har: http://se.jvc-service.net/public/document.cfm?prog=InstrBook.cfm&Model=KD-SX999 Og kan du tilfeldigvis tysk (^^) er det noen bruker-erfaringer her: http://www.ciao.de/JVC_KD_SX999R__139459 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Du har mailbabyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Det er blitt spurt etter bilder av Celestion elementenes skjønnhetsfeil så her er kommer de: Har fått hentet det andre elementet nå.. det er uten skader Her er det en liten "bulk" samt et lite hull laget av ei nål i et forsøk på å rette ut bulken Ellers er de fine.. kan nevne at ledningene er loddet på terminalene (fikk dem sånn av første eier). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg