Kjell Bøe Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tenkte og sparkle en del i dag, kan det gjøres uansett temperatur? Det er forøverig 6 varme her i dag :) Om noen har noen tips om sparkling så legg de gjerne inn her :) Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 NEI! Når du skal sparkle så bør metallet være varmt. Uansett er 6 grader alt for kaldt, kommer til å ta evigheter før det størkner. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Står vel anbefalt temperatur på pakningsvedlegget? Regner med at det er anbefalt ved ca 20 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er problemet at det ikke biter, eller at det tar lang tid og herde? Tid har jeg nok av ;) Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er problemet at det ikke biter, eller at det tar lang tid og herde? Tid har jeg nok av ;) Det biter dårlig, og det tar lang tid å herde, anbefaler deg ikke å sparkle i den temperaturen. LItt kjedelig om hele sparkel "klumpen" detter av. Hva skal du sparkle? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Diverse karosseri før hellakkering Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Diverse karosseri før hellakkering Da bør du hvertfall IKKE sparkle nå! Finn deg en garasje, få opp varmen der, både i lokale og på karroseriet, ha bilen helt tørr, pass på at metallet ikke er fuktig. Det været som er nå gjør at det er veldig rått ute. Fuktighet -> rust. Så er det bare å sparkle i vei, åssen sparkel har du tenkt til å bruke? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bilen står i en tørr garasje, så jeg kan jo fyre opp gassovnen der, så blir det jo en del varmere :) Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bilen står i en tørr garasje, så jeg kan jo fyre opp gassovnen der, så blir det jo en del varmere :) Da anbefaler jeg deg å fyre opp varmen, så er det bare å gå igang med sparklinga, men husk å pass på at det er varmt der du skal sparkle. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg skal foresten bruke Hagmans stålplast micro Og Standox EP-grundfuller (epoxy grunning) Burde fungere det :) Jeg hørte snakk om at det finnes noen seige "kluter" som er fine til og fjærne slipestøv med før lakkering. Noen som kjenner til de? Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ja bruker de på skolen, de er kjempefine, kommer ikke på hva de heter/eller leverer i farta men 3M tror jeg skal ha noe men her ikke 100% sikker på det, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 har bare hørt det engelske ordet på det, "sticky cloth" :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 har bare hørt det engelske ordet på det, "sticky cloth" :) Eller tach cloth som 3m kaller det. I tyskland heter det takrag. Nesten som fluepapir. :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Eller unitrag som de også kalles. Et must! Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 blir disse kalt for "padd" i norge foresten?=? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg