Gå til innhold

Opel Vectra A 95mod - Begyner og ta form :)

Ranger emnet


ZiGoR

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir sikkert greit detta !

 

men den panser/lykt lista di kommer garantert til å sprekke igjen .

 

 

hvorfor ikke bare kjøpe ei billig lakksprøyte og lakke med det , istede for lakk boks ?

 

100 ganger bedre det !

 

har fått en anelse om at det sprekker jeg også:P men da får man vel sveise istede da :P

 

blir 100 ganger bedre med sprøyte ja. men har ikke kompresoren enda heller:P

- Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil! var det bra passform på front leppa? Og blir det bra lyd med DTM potta? tenker på å kjøpe sånn selv men vil ikke ha sånn lyd som man hører 1 km unna.
powerfilter og dtm sluttpotte er mer en nok for og få litt lyd ja:P tørr nesten ikke bytte midtre eksos tror det kommer til og bli overdrevet i forhold til faktisk fart :P hehe..

- Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin styling du hadde valgt ut. :)

 

Carparts? Bra passform haha..jeg har bestilt det meste derfra passformen har vel ikke vært den beste kan man si.. men men..

 

Du kommer til og angre på sprayboks tynner helvete lakken hehe alt jeg sier....

delene var fra maxam.. passformen var vel egentlig som dø ku i pose? (dårlig)

bokslakkeringa er ikke det enderlige resultat:P hvis dere ser i fremtidsplanene står det hellakkering på planen ;)

- Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :D

Fin vectra a du har.. Fronten ble seendes bra ut, men hvordan er det med rust og sånt på bilen??

takk:) merkelig lite.. sjekka kanalene før jeg satte på sidskjørta og der var det litt overflate rust.. som ble pussa vekk og lagt tectyl over. og så monterte skjørt. så var det rust i ene tåkelys sokkelen :P og ene bakfanger feste(den biten som sitter fast i fangern) det er det jeg har funnet av rust..

 

btw: grønn undercar kit under montering i kveld :)

- Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår