blodfisk Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har seg slik at eg kjører ein s40 1996 model som lekker vann ved lyktene, dette vannet renner ned i hjulbrønnen og lager rust og fa.. skap! :D skrudde laus lyktene for å gjøre reint å sjå om pakningene låg feil, noen merkelige pakninger og for å nemne dette. Men neste dag med regn låg det ein damm i hjulbrønnen. Noen som har noen lure triks mot dette? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ny pakkning? :wonder: Ikke bruk sika eller noe i allefall. For det var brukt på en audi jeg hadde for en stund siden, og brukte sikkert to timer på å få av lykta når jeg skulle bytte til andre lykter. (envt kanskje det går å ha på sika rund der pakningen er, men vente til den har tørket før du sette på lykten. Vil sikkert fungere som en pakning da, uten at den limer fast lykten?) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 veit ikkje ka som er gale med pakningene eg! dei er heile og fine, men det er ein motstand i lyktene når eg snører dei, som gjør at eg ikkje kan få skrudd dei hardere inntil karroseriet. sinnsjukt dårlig patent av volvo, eller volvo og volvo, halve bilen er jo av eit anna merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hmmm..rart. Ikke noe som ligger i veien, dårlige skruer eller noe? Litt vanskelig å si hva det kan være da ja. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har nøyaktig samme problem, men mistenker at det er gummilisten på høyre bakvindu. Kan dette stemme hos deg, eller er du sikker på at det er lyktene. Jeg har 97 v40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 er veldig sikker på at det er lyktene ja, fordi når eg kjenner på innsida av lykta, så renner det fra pakningen, kan knapt kallest pakning spør du meg. Eg har sedan så er vel kanskje litt forskjell mellom den og stasjonsvogn. Men eg tok av lyktene reingjorde, og når regnet kom nestedag va dei fulle av vann, så når eg rista på bilen såg eg masse vann i lyktene. Kjedelige greier da der! ingen luringer her inne som har tips? vurdere berre å kjøre på med silikon! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har sedan og er ikke plaget med det Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsteins Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 jeg har akkurat det samme problemet med min S40 1996. Vann i bagasjerommet. Kommer rundt baklykten ett sted. Nå regner det, så nå er det på tide å tømme bagasjerommet for vann igjen... Fant dere noen enkel måte å fikse problemet på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 på min kom d vatn inn hullet rundt antenna... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 vann frå antenna skal egentlig gå videre ned ein slange og ut! slik er da vertfall på min bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg