[dEvil] Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 noen som har en 90-fanger bak å selge.. til ca 500 spenn??? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 dette er ikke kjøp og salg forumet, har ikke du fått med deg det? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by projektRUST dette er ikke kjøp og salg forumet, har ikke du fått med deg det? Men litt lettere å høre her, da kjøp / salg ikke blir lest like ofte av de som faktisk kan ha noe slik hjemme i garasjen. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 trodde alle som hadde noe til salgs visste hvor kjøp og salg delen av forumet lå jeg. samme gjelder for alle som ønsker å kjøpe no.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by projektRUST trodde alle som hadde noe til salgs visste hvor kjøp og salg delen av forumet lå jeg. samme gjelder for alle som ønsker å kjøpe no.. Ikke så hissig nå da.... He,he! Kan ikke se at det står "MODERATOR" i signaturen din. Jeg er også på utkikk etter 90 bakganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 er nokk litt enklere å annonsere her da enn på kjøp og salg forumet når det gjelder golf 2... heyyou Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Jeg har...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 500..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Litt langt å hente i Stavanger..... Og dyrt å sende! Kjipt:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Hvor bor du? Sender mye gratis med Braathens/SAS cargo.......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 GolfG60Syncro: jeg bor i namsos.... 90-fanger går som norgespakken.. så det bli ikke så dyrt... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 namsos: snakket med deg før.....................? Hehe..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hehe...jeppz... er den strøken ass...?? legg ut ett bilde hvis mulig da... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Den er ikke strøken, nei... Den har noe riper bak på høyresia... Prøver å fikse noe bilder til torsdag..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by Orph Jeg har en 90 fanger bak ! Hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg