Gå til innhold

olevr6: vr6 prosjekt;) restaur.

Ranger emnet

canberra

Anbefalte innlegg

Etter en tur ut på et jorde, og samme dagen en venn som tar en breisladd ut fra et kryss og tar passasjer sia mi så var det på tide å få gjort noe med dette.

Bilen ble taksert til 25 000,- noe som jeg synes var i meste laget bare for 2 dører og litt på begge skjermene. Så jeg søkte om kontant oppgjør, og det ble det!

Valgte derfor å ta hele bilen i samme slengen(liker ikke fargen på bilen uanz,jævla kjedelig) stresset med å finne en lakk, men etter litt kikkert så fant jeg.

Noen mnd's gamle bilder :

04102006849.jpg

21973.jpg

Så var det i gang -

281220061437.jpg

Endel bulker rundt omstans som hjulbuer, fører døren og bakdøren. Rustflekk på panseret osv. Ellers sykt mye steinsprut.

Kjøpte også nye hjulbuelister, m3 speil=/, tåkelyktesett, blinklys og vr6 lippa!

Også bestilt eibach 40/70 senkesett.

Etter litt sparkling og herjing så ble det på tide med fyller

filler%201.JPG

filler%202.JPG

Først ble filleren pusset ned med 320 papir? noe som ikke skulle skje, så jeg hadde 1 dag å pusse den ned med 800 noe som akkurat gikk;) brukte vell 7-8 timer!

klar for lakk;)

klar%20for%20lakk.jpg

Bilen blir henta troligtvis førstkommende mandag-tirsdag;)

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gjøre moe mer med den enn å alkke på nytt? Evt. cleane?

Likte bilen godt sånn som den var. Hvilken farge lakker du den i nå?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal beholde hvite felger, der jeg synes at hvitt å blått;) går godt i sammen! Hva slags blåfarge får dere vente å se..Skal ha bilen ganske clean ja. Satser på 2 farger og skal ikke ha noe emblemm shit og bakvisker..

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du var så uheldig da... Ser ut til å bli bra etter litt kjærlighet.. Skal kanskje pimpe golf 3 snart jeg også, bare besta får handla seg ny bil.

Jeg driver med retting nå jeg også, tok ene bakskjermen på vulvan...

Moro å slipe? *grøsse etter forrige vinter*

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider