xpenziuz Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hei. har en mitsubishi galant 1999 mod. Har vert og balansert dekkene, det var veldig lite ubalanse i disse, det gjalp ingenting.. Så hva kan være galt i dette tilfelle. hadde bilen inne på service for en liten stund tilbake siden, da byttet de bremseklossene og alt var på topp igjenn.. Så kjører jeg rundt en stund og problemet er tilbake. Noen som vet litt om dette og hva som kan gjøres ? Takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 det hørtes rart ut, men det kan være noen lager, kuler eller foringer eller noe, prøv å jekk opp bilen din, sett den i gir og håndbrekk, og så tar du tak på alle hjula og rister dem skikkelig i alle mulige vinkler :/ om det er noen hjul som gir etter stikker du til et verksted :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Veldig mye kast i bremseskiver? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xpenziuz Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hvordan sjekker jeg om det er kast i bremseskivene da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvordan sjekker jeg om det er kast i bremseskivene da ? Hvis det er kast i bremesskivene så rister det mere når du bremser ned. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg