civic type-r Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hei, jeg har en golf her så er totalt ombygd fra 1.6 automat me 100hk. Til 2l gti 16 v 150 hk. Alt er byttet fra akslinger, bremser osv osv.. Stab stag fremme. Speedo, hjerne, intreør. ja absolutt alt er byttet. Har også nr på bil dette ble tatt fra osv.. Men kan jeg da gå på audi/vw å få dem te å godkjenne ombygging å få godkjennings papirer av dem. Å så bare ta med vognkort å godkjennings papirene fra vw til biltilsynet å få det inn i vognkortet.?? Hjelp .. send gjerne svar på mail te meg aquagen29@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Først, så leser du denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134329 der har du alt du trenger for ombygning! deretter må du forevise bilen til din lokale vw, og deretter biltilsyn! bør gå bra :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Først, så leser du denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134329 der har du alt du trenger for ombygning! deretter må du forevise bilen til din lokale vw, og deretter biltilsyn! bør gå bra :) Er Golf 3 det er snakk om da, gjelder det samme? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 mye av det ja. men møller gir ikke ut papirer på g3 såvidt jeg veit men skal være mye av det samme på G3 saken er jo den at den skal bygges om slik at den er helt lik slik 16v'n ble solgt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg