SeVen Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Noen som har noen gode råd til meg ?? Er det noen triks som er lurt å gjøre når du står helt på "bar" bakke på hotroad ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Tja, du kan jo finne ett spill som er 15 år nyere :D :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by SeVen Noen som har noen gode råd til meg ?? Er det noen triks som er lurt å gjøre når du står helt på "bar" bakke på hotroad ? begynner å bli lenge siden.. men kjøp en billig bil, trim den for resten, og kjør pink slips, selg bilen du vinner, kjøp mer, og kjør pink slips igjen:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg