iCandi Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har modda en BMW... hva syns dere? Har tenkt å legge alt som har skjedd på forumet bak meg! Det var uansett litt barnslig syns jeg! Men samma det, må jo gå videre! Jeg vet at broren min har gjort noe galt(noe jeg advarte ham mot) men kan vi ikke bare glemme det? Her er i hvertfall modden min: Org. Modd Update: :idea:Update 2: Update 3: Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 du burde ha droppa frontfangern,mn fælgan å sidenkjørtet va ikkje så værts;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaktmesteren Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg likte idéen til bilen, men du burde kanskje rundet av- og laget stripen mellom panseret og lyktene litt tydeligere. Og grillen så bare ut som et digert hull, hjelper kanskje å gjøre den litt lysere ;) Felgen var veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Takk... men er det noen tuts som viser hvordan man kan legge til refleksjoner??? Jeg får det ikke til, uansett hvor mye folk veileder meg! hva mener man med å speilvende eller nosånt? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Tror dere det kan funke med en spoiler? I såfall hvor finner jeg det? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Update: Heftig!!!!! Kan du prøve å sette på Kanon lys, og fiks litt på grillen, ellers så var den bimmer'n rå ;) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Heftig!!!!! Kan du prøve å sette på Kanon lys, og fiks litt på grillen, ellers så var den bimmer'n rå ;) Tusen takk! Hva skal jeg gjøre med grillen mener du? Og hva mener du med "kanon" lys? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg vedder på at han mener Xenon-lys...:) Den siste der var skikkelig phet:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Den var bloood-tøff! Eneste tipset jeg har til deg, er å gå tilbake til den orginale grillen (2 griller) Og heller eventuelt modifisere utifra den..det er lissom BMWs kjennetegn den grillen...ikke så mye å tulle med;):) Eller utrolig tøff! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 den d MYE bedre nu ja;) gå tilbake til den vanlie bmw grilln du;) å spoiler kan du finne på andre bilder.. eller eventuelt lage selv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ganske bra modd..faktisk.. det kommer seg.. kanskje eg sku begynne modde.. lære meg dette.. viss du legger denne på grillen så blir den mykje betre med ein gong: http://www.rainbownetrigging.com/rainbow-images/white-knotless-netting.jpg og her er ein tutorial på korleis ein lager refleksjoner er ikkjeå bra men det bar slik eg lærte det... http://www.photoshopcafe.com/tutorials/reflections/reflections.htm håper dette hjelper litt på vegen.. eit tips til søk på google så finner du masse gode tutorials.:) :google din beste venn google link: www.google.no denne likne bør sjekkes ut.. google haxor litt dårlig klipping ved høgre hjul framme ved skjermen... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Tusen takk! Hva skal jeg gjøre med grillen mener du? Og hva mener du med "kanon" lys? Den orginale grillen....Xenon lys som Lance sier kan også se rått ut....det jg mente med kanon lys var det her-> Men bytt til den orginale grillen igjen..;) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Enig i at du må bytte tilbake til den originale grillen. BMW nyrene skal man ikke forandre på :p Og Luftinntaket på skjermen synes jeg kan cleanes bort. Men ellers så likte jeg den nye fangern mye bedre en den gamle! Og breddinga var ganske bra, samt sideskjørtene. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Off.topic: Takin91: var det ikke du og broren din som aldri skulle poste mer her? :p On-topic: fin chop, litt skjev forntfanger på den siste updaten men ellers helt grei :) Kanskje litt hakkete kanter rundtom o.l. men det er bare småting. Jeg hadde ikke klart å lage noe bedre selv så. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Off.topic: Takin91: var det ikke du og broren din som aldri skulle poste mer her? :pOn-topic: fin chop, litt skjev forntfanger på den siste updaten men ellers helt grei :) Kanskje litt hakkete kanter rundtom o.l. men det er bare småting. Jeg hadde ikke klart å lage noe bedre selv så. Han har lagt alt bak seg og startet på nytt! Det har han seff lov til(?);) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg