jhouge Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Noen som har tips til hvilke lyspærer jeg kan bruke på fjernlysene for å få en fargetemperatur som matcher nærlysenes xenonpærer? Pærene må være lovlige i bruk, og greie å få tak i. Har dårlig erfaring med netshop fra USA. Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hei Philips Bluevision ultra er veldig gode, har dem selv og de lyser veldig bra og har en fargetemp på 4300 kelvin, jeg har xenon på nærlys på 5000 kelvin og ser ikke mye forksjell. man får jo pærer som lyser veldig blått men disse lyser veldig dårlig og er som regel ikke godkjente. ser ikke vits i å bytte til pærer som lyser dårligere en std pærer, phillips bluevision lyser litt bedre enn std oem pærer. jeg kjøpte mine på http://www.powerbulbs.co.uk/ men du får nok tak i dem i norge også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhouge Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Heisann, Takk for svaret. Nå gjelder det bare å få demontert lyktene, slik at jeg kommer til pærene. Er jaggu trangt der fremme. Men.. takk for tipset. Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg