Gå til innhold

parklys til USA bil! hvor får man det?

Ranger emnet


ICON

Anbefalte innlegg

Var og viste en honda element i drammen på torsdag og fikk beskjed om å montere hvite parklys. Noen som vet om ombygginger her? Vet det skal finnes ledpærer som passer inn sammen med hovedpæra.

 

Noen som vet hvor man får tak i dette? så jeg slipper og drille hull i lykt eller bil..

 

 

UMBINC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å skrap av litt pærelakk på pæra så det er mindre antydning til orange farge. så får det heller la seg gjøre med litt mindre orangefarge når det blinker.. har funket fler ganger før hvertfall :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som heter parklys på en Amcar? :doh

 

Hjørne og sidemarkering er vel det jeg vet om.

 

Til trådstarter, jeg har ikke hørt eller sett noe likndende av det du spør etter.

Har mine tvil om at det eksisterer.

Er ikke bare bare å legge ei pære ved siden av kjørelyspæra på 50watt. Den blir varm !

 

Du må nok ty til drill.

Vil ikke kalle det jall hvis du borrer likt, setter i en pæresokkel med gummipakning og kobler ledningene fint sammen.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er da bmwer, audier og amerikanere som hentes som flyttegods fra usa som ikke må ombygges ettersom det ikke finnes alternativer. Ofte hvis reflektorer og slikt ikke kan brukes fra de europeiske. Det blir bare skrevet i vognkort så er det problemet ute av verden. Jeg ville prøvd det kanskje hade jeg vært deg.

Er jo ikke såå stas å borre i en ny bil :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

retning og markering i samme pære, da blir det verre. På Volvo 240n eg hadde var det amerikanske lykter med seperate pærer for markering og retning. Der passet oransje retningspærer i markeringslysa, men eg fekk inn kvite kjørelyspærer ved å file vekk en styretapp på pæra. er du sikker på at der ikkje står ubrukte sokler for parklys i nær/fjørnlys lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår