eschie Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 har en del forskjellige ting til golf 3 1992 liggende.. send en pm om det er noe int for noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 har du det plastikk dekselet på høyre side sett forfra som sitte nederst på fangeren, svart sådan? mitt er borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har du det plastikk dekselet på høyre side sett forfra som sitte nederst på fangeren, svart sådan? mitt er borte det dekselet med riller liksom?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det jeg har som jeg kommer på i farta er: seter, fram,bak, mørke og hele og pene. panser bakluke fangere, fram og bak. (orginale) dynamo høyre fram skjerm, baklykter det er også noe annet rundomkring, men har ikke heltoversikten på det nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har du lysbryteren?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har du innerskjermer? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 askebeger bak? hanskeromsåpneren? motordeler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg