berlingo Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Har klart å ødelegge antennefestet på taket til en Citröen Berlingo. Har kjøpt nytt, men finner ikke helt ut hvordan jeg skal få løsnet det gamle. Noen som vet hvordan dette skiftes? Regner med det skal skrues ut, men vil være sikker før jeg begynner. Gjelder selve festet og ikke pisken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 enten er det vell limt, eller skrudd fast undren fra, hadde ringt forrhandlern å spørt jeg da Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berlingo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ringte og hørte. Var visst bare å ta ut kupelyset og løsne en skrue bak der. Får ta frem Haynes manualen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 har ikke vannlekasje i bilen og vel? gamlingene mine har berlingo, med innlagt vann... og citroeen forhandler klarer ikke finne ut hvor d kommer fra.... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berlingo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hehe, nei har ikke innlagt vann i Berlingoen. Fikk skiftet antennen, var ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg