markus1 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 dukenukem Den volvoen var noe så inn i he.......................e stygg.En skikkelig rånebil fra 80 tallet.Gud hjelpe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 altså den volvoen var fet. Men smak og behag. Mye penere enn mange andre volvoer jeg har sett. Og all wheel cleanen til MG funker utrolig bra! ;) Brukte den sammem med GC felgbørsten og en vanlig liten børste til å vaske felgene. Fikk all dritten veikk, felgene ser ut som nye. ^_^ Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 EZ´s felgkost er kanongod. Kommer godt til inn i felgen. Kosten er 30cm, så du kommer til på innersiden på felgen om du vil :) "Derfor vant du ikke prisen for beste lakk" Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 EZ´s felgkost er kanongod. Kommer godt til inn i felgen. Kosten er 30cm, så du kommer til på innersiden på felgen om du vil :) "Derfor vant du ikke prisen for beste lakk" Det der ser ut som en krøllet juleduk med klarlakk over. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Da var det kommet en liten fra Autogeek Var egentlig bare en fyll opp hyllen bestilling så det var ikke så mye Men det ble nå litt dårligere plass i Hyllen Og det var moro å handle på Autogeek så dette kommer nok til å bli gjordt igjen om ikke så altfor lenge:) Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Mye swirls der ja... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Legger ut et bilde av arbeidsantrekket mitt bare for moro skyld Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jeg vill og ha! hvor får jeg kjøpt slikt?! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg har fått alt på jobben....:):) Men regner med du får kjøpt det hos Norsk Prol/ Panvulk Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Sponsa av megs Arve?...he he Hilste på Megs fan på bilmessa i dag også, får fin demo der inne om dere sniker dere innom der vil jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 http://www.autopflege24.net/ap24shop/index.php?cat=c35_Merchandising.html Her selges en del iallefall :D Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Nei ikke sponsa bare smisket litt etter megs arbeidbukse og t skjorte når vi begynte og selge det. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hilste også på Megs fan på messa i dag, Hyggelig med en liten polishprat :D truhaa: han nevte også at kona di var tolmodig mens du koset deg på megs standen ;) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ja kona sa ikke mye, værre med 2 unger som ikke ser opp ned på en roterende maskin...he he, måtte smøre med MC-donald løfte etterpå for megs var første standen jeg var på av bilpleie stands, etterpå var det swisswax, autoglym kunne jeg bare glemme....TW jobba jeg ikke så voldsomt for å se på...men ok å få med seg det meste der inne...bra messe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har dere messer? :( Urettferdig. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg