Colli Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg har sandpapir og Zalo liggende til truhaa jeg! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 turtle wax, svamp, zalo og sandpapir, dere er bare onde dere..... hadde i allefall blitt "trick" på dere to...og "tricket" hadde vært å legge på TW på bilene deres når dere sov, så kunne dere gnid et par dager etterpå for å få det av..he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Kom til meg du Truhaa, så skal du få en shot med Menzerna IP;) Ikke Nano.. Den er hellig.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg, som mangen andre er medlem av flere nettforum. Smilte litt ekstra nå jeg kom over dette på en bilstereoside :D "Bare det beste bilpleie produktet er godt nok." - som det sto over bildet. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Heheh =) Måtte selv trekke på smilebåndet inne på Bilextra her om dagen.. "Blankeste bilen i gata....?" Turtle Wax! haha Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Heheh =) Måtte selv trekke på smilebåndet inne på Bilextra her om dagen.. "Blankeste bilen i gata....?" Turtle Wax! haha "Blankeste bilen i gata" er jo noe som kan være vanskelig å komme unna med mtp markedsføringsloven. Hvis bare noen ber TW presisere hvilken gate det er snakk om, plassere EVOn til Truhaa i den gata og så kontakte forbrukerombudet, så må nok TW "dessverre" endre markedsføringen sin. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hehe, du er inne på noe der ja.. men med tanke på at dem har et spørsmålstegn bak så er markedsføringen fullt lovlig.. samme tanke slo meg når jeg først så den reklamen :P Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg, som mangen andre er medlem av flere nettforum. Smilte litt ekstra nå jeg kom over dette på en bilstereoside :D "Bare det beste bilpleie produktet er godt nok." - som det sto over bildet. "Jeg bruker alltid Turtle-bøtte og vann når jeg vasker bilen min med billig styling på som bare masse store hull som leder inn i ingenting" Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 "Jeg bruker alltid Turtle-bøtte og vann når jeg vasker bilen min med billig styling på som bare masse store hull som leder inn i ingenting" Her er flere bilder av den "overstyla" bilen til Kenneth. JA, han bruker bare Turtle produkter, men så er han jammen sponset av de og... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Skal virkelig har cred for interiøret;) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Gutten kan seriøst sakene mht. å bygge bilstereo, men hva hjelper det nå det når man står i all offentlighet for papparazziene og riper opp bilen med TW swamp? :p Kult sitat han har på bilen da: "When I was a boy I had rockford, I`m a man now" Men som heller oss bilpleiere heller ville ha hatt det: "When I was a boy i used Turtle, I´m a detailer now" =) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Kult sitat han har på bilen da:"When I was a boy I had rockford, I`m a man now" Hvor har han dette? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hvor har han dette? Jeg bommet litt på teksten, men ganske stiligt da! :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 endelig pakke. bare noe stæsj denne gangen: megs gritguard, 2x sonus green clay, våtpussepapir og 3M maskeringstape:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Den Volvoen var stygg! Sorry meg! :) Jeg har faktisk den grønne TW-bøtten... Må fjerne merket fra den før noen spør meg om jeg bruker TW-produkter. Hehe. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg