ballemann Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei sann, jeg har kjøpt meg en sånn fm sender slik at jeg kan bruke mp3 spiller mot radioen til bilen, men jeg har ikke antenne, må jeg ha det? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Du trenger ikke noe antenne, pleier å være innebygget det. Er det den på ''clas'' du har kjøpt? :) Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 antenne, innebygget? den antenna som var på bilen har jeg tatt av :) jepp, der er clasern sin :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Så du mangler antenne på bilen? I så fall ville jeg satt på en jeg da, men siden FM-senderen blir liggende veldig nært spilleren, så kan det jo hende at spilleren klarer å snappe den opp likevel. Du får prøve. Men kjøp deg antenne du, vet aldri når du får bruk for det. ;) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg har prøvd :P det gikk ikke, så kom jeg på at jeg ikke hadde antenne, satser på at det er feilen :) kan ikke koste såå mye for en antenne vel :s Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ikke mange hundrelappene det nei. Sjekk på din lokale bilrekvisita-forhandler, f.eks Torshov, cd-cardic, BileXtra, Jahre, etc... Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 antenne, innebygget? den antenna som var på bilen har jeg tatt av :) jepp, der er clasern sin :) Trodde du mente antenne på senderen jeg. Men da er det en annen sak. Har du senderen nært spilleren skal det ikke være noe problem, evt kan du lage en enkel antenne selv, eller kjøpe deg en ny. Men så lenge senderen er nær spilleren skal det ikke være noe problem, ville jeg tro. :) Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 sender ligger jo i bilen, men den funker fortsatt ikke, åssen lager jeg en enkel antenne selv da?? :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 sender ligger jo i bilen, men den funker fortsatt ikke, åssen lager jeg en enkel antenne selv da?? :) ballemann, bare å kjøpe seg en billig antenne på biltema det da.. Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 joa, men torstein, er ikke du i militæret? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 joa, men torstein, er ikke du i militæret? jepp:) er det ja, har 7mnd igjen nå.. så du kjører polo du ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe jepps, jeg kommer jo opp til bardufoss jeg også 17.jan, kanskje jeg ser deg.. blir i css bataljonen jeg, ka du driv med oppi der da? :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe jepps, jeg kommer jo opp til bardufoss jeg også 17.jan, kanskje jeg ser deg.. blir i css bataljonen jeg, ka du driv med oppi der da? :) Er i Css batajonen jeg og, rustad leir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hmm, kanskje vi havner sammen :O Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hmm, kanskje vi havner sammen :O du skal jo ha 2mnd rekrutt, jeg er jo ferdig med det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg