HoaxiePowah Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 http://www.obd2.no er en fin plass å begynne De har ett produkt til 495,- som skulle funke til din bil. Du må da kjøpe programvare utenom hvis du ikke vil benytte demo versjon. http://www.obd2.no/Store/index.php?act=viewProd&productId=20 Ellers kan jeg gi deg ett godt forslag som funka godt på min bil når jeg hadde lignende problem. Dra ut bensinslangen som går til motor, prøv å start bilen og se om den kommer bensin. Hvis ikke er pompa gåen. Dette var feilen på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Får prøve å finne den slangen da...hakke snørringen hvor den er:)du har ikke et bilde eller noe.... Nå har jeg bestilt kabel!!:)Blir spennende detta ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Kan det være noe så enkelt som fuktighet noen steder? I fordeler f.eks? Eller ville den tent litt da kanskje...? Bare et forslag. I rått vær kan mye skje. Ingen løse ledninger da? ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Sjekk at du har gnist i plugger, sjekk at du får luft og sjekk at du får bensin til motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 den gule lampa til startsperren lyser når jeg slår på tenningen...etter en stund går den av....kan ikke huske at den har gjort det før?men i instruksjonsboken er det visst normalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg