doffenhardaua26 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 golfen har stått i halvannen uke, skulle starte den i går, men vil ikke tenne...Prøvde i dag også, med samme resultat.. Nå virker det som om batteriet greier ikke mer... Hva er problemet?hva gjør jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hvor mange ganger prøvde du å starte da? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 i går prøvde jeg sikkert 10 ganger(ca), i dag 3 ganger...så ville ikke batteriet mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ok.. har du prøvd startkabler? hvordan har været vært der du bor? Det har vel bare vært regn går jeg ut ifra? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 vært en liten kuldeperiode(-7), ellers regn osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 kan jo egentlig være en god del som er gale, men hvilke lyder lager den når du prøver å starte den da? prøver den å tenne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 virket som den prøvde å tenne ja...sikringen til bensinpumpen var i orden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 kan være bensinpumpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 prøvd startkabler i dag, ville såvidt dra rundt første gang...tente ikke..men røyk litt da, i motorrommet?..andre gangen jeg prøvde ville den ikke mer.... Er ganske rått i motorrommet, kan det ha noe å si? hvor sitter bensinpumpa, hvordan sjekker jeg den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 prøvd startkabler i dag, ville såvidt dra rundt første gang...tente ikke..men røyk litt da, i motorrommet?..andre gangen jeg prøvde ville den ikke mer.... Er ganske rått i motorrommet, kan det ha noe å si? hvor sitter bensinpumpa, hvordan sjekker jeg den? Kan faktisk være så enkelt at batteriet er flatt(veeeeldig flatt), er ikke alltid du klarer å dra i gang en bil ved hjelp av startkabler... få fatt i en sånn som falcken og viking bruker til å dra i gang biler. Funket i hvertfall for meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har du startsperre ?? Kan jo henne at det er noe elektrisk feil med den ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 haren golf 1.6 highline...99 m...så er startsperre j a...hakke peil om det er noe feil med den, hvordan finner jeg ut det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 enten kan du kjøre den til ett verksted å betale en haug med penger for at de ska feilsøke for deg, og hvis du ikke vil det kan du kjøpe en vag-com kabel og begynne å feilsøke for deg selv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 det hadde vært gøy å prøvd å fiksa det sjøl da:)Men er n ok å ta seg vann over hodet...hehe Hvor får mankjøpt en sånn kabel?hva med programvaren?(pris) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe hadde han kunne kjørt den til verkstedet hadde han vel ikke trengt hjelp :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg