januz_9 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Etter at jeg i høst fronta med min første 360, gikk jeg nylig til innkjøp av en "ny" 360. Denne er jeg knall fornøyd med, men det er et problem , dynamoen lader stort sett bare når den vil. Forrige eier påsto å ha byttet dynamo. Jeg jordet dynamoen skikkelig og la opp ny hovedkabel til starteren. Fortsatt ladet den ikke ordentlig. Til tross for at jeg måler 14-15V ut fra dynamoen. Byttet nå til en annen dynamo, men den lider fortsatt av samme symptomer. Noen som har vært borti noe lignende? Eller kan tenke seg en feil? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Batteriet ditt da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Batteriet mitt er i fin stand. Saken er at ladelampa, batteri lampa, lyser svakt. Altså den lader ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fant endelig feilen! I den siste tiden har også starteren død helt. Feilen viste seg å være irr på kabelen fra starteren til bateriets pluss pol. Så nå fungerer både starter og dynamo! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg