KennethB Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jasså? trodde team bortskjemt skulle ligge på surnadal hotell....:hide Jeg har SÅ lyst til å svare noe på det her!!!!!! :bump Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Alle som støtter Emma sier du. Da gjelder vel dette alle firma som er registert i Norge som selger bilstereo uansett hvor de tar inn varene sine fra? Nå er det vel Megabillig selv som har gått ut på forumet her for å forsvare hvorfor flere av produktene de selger hadde bortslipte serienr, noe de forklarte med at det var så mye mas fra kundene om hvor serienr'ene stod at de like gjerne slipte de bort slik at kunden heller ringte for å få det opplyst? hallo, litt skeptisk, hmmms ja... Det er to grunner til at serienr kan være slipt bort, det ene er tyveri, noe jeg egentlig tviler på, det andre er at fabrikken/produsenten vet hvilke serienr som selges til hvilken butikk, det er derfor da mulig å se hvor produktet kommer fra.. Det som er problemet er at produsenter liker dårlig at det er flere importører i ett land, spesielt de som ikke er autoriserte, slik at hvis man kjøper en SS forsterker i Norge fra megabillig så kan SS finne på å stoppe tilgangen til SS mot Megabillig så lenge det selges i Norge, da det er Installbay som importerer dette... Men det kan bli vanskelig å stoppe dette om serienr er slipt bort for da vet man jo ikke hvilken forhandler det er som selger til Megabillig i førsteomgang.. SÅ jeg skjønner veldig godt at EMMA holder seg til Norske importører og ikke slipper til parallellimport. Sånn det var vel mitt siste ord i denne saken :) (det er alltid noen som ikke vil skjønne dette likevel) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Håper du har rett :) Får nesten vente på et in-depth svar fra Mr.Emma himself :D Det som vi har praktisert før, er at hvis det er en som har kjøpt annen plass en via den normale importøren, så kan vedkommende sende en søknad til Emma, som tar det opp med den enkelte importør i hvert enkelt tillfelle, og gir da dispensasjon. Noen har fått, noen har ikke. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Artig blir de læll.18Mai-19Mai :idea: :idea: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har SÅ lyst til å svare noe på det her!!!!!! :bump Ja du har vel det.. Hehe. Er ikke sikkert at det kommer noen representanter fra "team bortskjemt" dit. Så det kan være greit å sikkre seg, vet du. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei Ketil. Lurer bare på hva EMMA reglene sier noe om utbytte av frontsett iløpet av sesongen.:mat kebabrull. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 tror neppe han kan nekte deg å bytte hele anlegget om du føler for det, kan hende du bytter antall kanaler klasse da, men i norge er vel det antaglivis ikke veldig viktig :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei Ketil.Lurer bare på hva EMMA reglene sier noe om utbytte av frontsett iløpet av sesongen.:mat kebabrull. Per.... Du kan bytte så mye du vil bare vil. Du kan også, hvis du vet at du går fra f.eks 5 kanaler, til f.eks. 7 kanaler, i løpet av sesongen, Melde deg på i 7 kanaler fra starten av. Ikke det at må ha noe å si her hjemme, men hvis det er planer om EM tur til høsten, så kan det være greit. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Får se om jeg blir ferdig til 15.September da;) Regner med det skal gå ganske bra. Hvor i Trondheim blir EMMA? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Får se om jeg blir ferdig til 15.September da;) Regner med det skal gå ganske bra. Hvor i Trondheim blir EMMA? det finnest da konkuranser før den tid....:driving Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Okay.Er det noen her som har tenkt seg til Halden 18 Mai og Fredrikstad 19 Mai. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 /me rekker opp hånda :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Okay.Er det noen her som har tenkt seg til Halden 18 Mai og Fredrikstad 19 Mai.Per.... Ja, dette skal jeg være med på. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 På events som det her, kan man bare dukke opp og bli med, eller må man ha meldt seg på/ registrert seg lange tider før? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 det finnest da konkuranser før den tid....:driving Jo, det er sant, men ikke i Trondheim. Kan jo hende jeg farer rundt i Midt-Norge på de konkuransene som kommer. Skal iallefall høre Cossien din, når den er ferdig med Hertz;) Gleder meg stygt til å høre den! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg