EmmaNorway Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Her kommer det alle har ventet på: Terminlisten for Emma, 2007 SANDNES FRE. 4 MAI STAVANGER LØR. 5 MAI HALDEN FRE. 18 MAI FREDRIKSTAD LØR. 19 MAI ARENDAL FRE. 1 JUNI KRISTIANSAND LØR. 2 JUNI MO I RANA (SOMMERTREFF ACR) LØR 9- SØN 10 JUNI ÅLESUND FRE 15 JUNI MOLDE LØR 16. JUNI HAMAR FRE. 22 JUNI OSLO LØR. 23 JUNI ALTA FRE. 6 JULI TROMSØ LØR. 7 JULI BODØ LØR. 21 JULI SURNADAL LØR. 4 AUG TØNSBERG FRE. 17 AUG DRAMMEN LØR. 18 AUG HAUGESUND FRE. 31 AUG BERGEN LØR. 1 SEP VERDAL FRE. 14 SEP TRONDHEIM LØR. 15 SEP Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Fin liste med mange arrangementer, men jeg skal være ærlig å innrømme at det forundrer meg litt alle disse fredagene dere har valgt ut, kunne med fordel vært noen færre fredager og heller flere søndager for oss som har 100+ mil å kjøre for å komme seg... Er greiere å komme firkanta på jobb en mandag morgen enn å ta fri så mange fredager... Uansett, det blir en fin sesong dette :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Fin liste med mange arrangementer, men jeg skal være ærlig å innrømme at det forundrer meg litt alle disse fredagene dere har valgt ut, kunne med fordel vært noen færre fredager og heller flere søndager for oss som har 100+ mil å kjøre for å komme seg... Er greiere å komme firkanta på jobb en mandag morgen enn å ta fri så mange fredager... Uansett, det blir en fin sesong dette :D Jeg skjønner ditt argument, men det har sin grund det med fredagene:blunk: Alle fredagsarrangementene blir på ettermidagen. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 6. juli i Alta, blir det skikelig EMMA eller bare Espl? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg skjønner ditt argument, men det har sin grund det med fredagene:blunk: Alle fredagsarrangementene blir på ettermidagen.Joda, det forstår jeg jo selvfølgelig :) Men om man tenker i tid, så: 16:00 Ferdig jobb fredag ettermiddag 16:05 Hoppe i bilen, kjøre 100 mil i "ca lovlig" snitthastighet på 80 km/t = 12 timer 04:05 Fremme. (lørdag...) Menmen, man deltar jo selvfølgelig på det man kan og resten hopper man jo bare over :) Klarer sikkert jobbe inn noen fredager uansett :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Her kommer det alle har ventet på: Terminlisten for Emma, 2007 ALTA FRE. 6 JULI TROMSØ LØR. 7 JULI jeg skal prøve å komme til begge disse. Er det til Emma jeg må ha kviteringene i orden? Har ett lite problem med en gammel alpine spiller som kviteringa forsvant til for evigheter siden. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jeg skal prøve å komme til begge disse. Er det til Emma jeg må ha kviteringene i orden? Har ett lite problem med en gammel alpine spiller som kviteringa forsvant til for evigheter siden. Hvor er du fra? :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Holder til i alta:) Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 6. juli i Alta, blir det skikelig EMMA eller bare Espl?Det får vi ta opp med Bjørn W. som er "sjef" i Alta.. Alt er mulig vet du. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jeg skal prøve å komme til begge disse. Er det til Emma jeg må ha kviteringene i orden? Har ett lite problem med en gammel alpine spiller som kviteringa forsvant til for evigheter siden. Vi er menneskelige vet du. Du vet sikkert hvor du kjøpte spilleren. De har nok en kopi av kvitteringen i sitt regnskap, hvis det skulle bli nødvendig. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Joda, det forstår jeg jo selvfølgelig :) Men om man tenker i tid, så: 16:00 Ferdig jobb fredag ettermiddag 16:05 Hoppe i bilen, kjøre 100 mil i "ca lovlig" snitthastighet på 80 km/t = 12 timer 04:05 Fremme. (lørdag...) Menmen, man deltar jo selvfølgelig på det man kan og resten hopper man jo bare over :) Klarer sikkert jobbe inn noen fredager uansett :) Hvis du skal kjøre hjem etter endt konkurranse på en søndag, så tar vel det også ca 12 timer. En er vel ikke så "brukanes" på jobb, en mandag morgen, hvis man ikke har sovet eller. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Vi er menneskelige vet du. Du vet sikkert hvor du kjøpte spilleren. De har nok en kopi av kvitteringen i sitt regnskap, hvis det skulle bli nødvendig. Får begynne letingen, finner jeg ikke er det bare å "låne" spilleren til en av brødrene. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det får vi ta opp med Bjørn W. som er "sjef" i Alta.. Alt er mulig vet du. Hadde vært gøy med skikkelig EMMA konk også da :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Terminlista kom jaggu tidlig i år Ketil.Lurer bare på hvilken av disse er kun EMMA og ikke ESPL.Ellers ser terminlista bra ut Ketil.Godt jobbet.:worshipbm: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 I lille Verdal også? Noe spesiellt som skjer der den helga? Eller er vi bare heldige? Kommer vel uansett jeg :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg