Volvo 850 GLT Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Har en 850 GLT som jag har kiftet clutch på for den begynte og slure og tok helt ute samme vor mye jeg luftet og satset på at en ny clutch i håp om at det ville jelpe men ikke f tar helt ute på siste cm noen som vet va det skyldes. Takker for al jelp jeg kan få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Den kan vel vere for kort clutch wire? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er vel hydraulikk på den der? Clutchsylinderen som er gåen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er hydrøulisk og både slave selynder og hovedselynder er ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er hydrøulisk og både slave selynder og hovedselynder er ok. Tenkte moped eg:D Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Fikk beskjed av frydenbø at det hade ikke noe og gjøre med celyndrene men han kune heler ikke si va det kune vere. Er det vanlig at di tar langt ute??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 lufte? ikke veit jeg.. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 lufte? ikke veit jeg.. Har luftet så det holder i lange baner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Du får sjekke om feilen ligger i det hydrauliske systemet mellom pedal og girkasse eller i det mekaniske systemet inne i selve clutchuset. En kompis kan titte på slavesylinderens bevegelse i forhold til hvor mye du trykker inn pedalen. Og gjerne sammenlikne med en tilsvarende bil som ikke har det samme problemet. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Du får sjekke om feilen ligger i det hydrauliske systemet mellom pedal og girkasse eller i det mekaniske systemet inne i selve clutchuset. En kompis kan titte på slavesylinderens bevegelse i forhold til hvor mye du trykker inn pedalen. Og gjerne sammenlikne med en tilsvarende bil som ikke har det samme problemet. Er god vandring i slave celynderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Noen som har en volvo 850 her i bergen som jeg kune møtt og set om det var noe forskjel på noe blir sprø her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Om det ikke blir mye skruing på den volvoen som skal tittes på så er jeg behjelpelig Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg