Gå til innhold

Spm. anngående kjøp av Land rover freelander

Ranger emnet


mr.V@$$b0t|\|

Anbefalte innlegg

hallo, vi har sett litt på en 2004 modell Land Rover freelander..

ligger ute på autodb, har jeg gjort alt ett ligger vell linken ute her en plass:partyon:

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1320585&username=

 

noen av dere som har sett noe til denne bilen eller vet om noe med denne typen biler som må sees grundigere etter , så blir jeg glad for tips:thumb

 

takker på forhånd:smilbmw:

Kjøretøy:

golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td

-audi coupe quattro.prosjektet

x golf 2 -91

x golf gti 16v -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd 2004 modellen, men jeg har prøvd den før. Kjørte da den var ny, og det var ikke noe og skryte av.

Kamerat som har skrudd litt på den forrige modellen og han mente den bare var møkk.

 

Hvis feilene har blitt utbedra på 04 modellen så får du mye bil for pengene sammenlikna med andre biler i samme klasse.....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt mye positivt om denne typen, nei. Har ikke prøvekjørt, men har sittet i en. Må si at den føltes veldig kjip i forhold til f.eks. Rav 4 eller CRV. Disse 2 har nok også vesentlig høyere driftssikkerhet, men som mr|ece sier, kan du få mye bil for pengene om de eventuelle feilene er utbedret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janei:P

stod ikke mye positivt om disse her, mye var det vel med 2000, men va motorfeil generelt med 2004, hele motorn kan ryke pga shitty kjøleanlegg!

topppakning går osv..

nei kanskje like lurt og styre unda denne her!

 

jeg for min del håper på rav 4 med 17-18 tommer, kufanger, sota ruter og slikt ..

 

noen som har noen andre forslag til biler med 4x4 i prisklassen ca 200k, helst gått under 150k

Kjøretøy:

golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td

-audi coupe quattro.prosjektet

x golf 2 -91

x golf gti 16v -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien min hadde en slik en. Han var utrolig missfornøyd med den. Var på vekstedet flere ganger, og når han skulle selge den var det ingen som ville ha den.

 

Ellers så har jeg en far som er mekaniker og han sier ikke mye positivt om denne bilen, noe av det han kom opp med var gode seter:P så vet ikke helt jeg.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår