golfnos Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 kan ikke få sagt nok ganger hvor mye jeg misunner deg det verkstedet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 kan ikke få sagt nok ganger hvor mye jeg misunner deg det verkstedet :/ Er et veldig lite verksted da. :) Plass til 1 bil, men er godt med benker o.l og det der flott. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ser ut til og bli bra lyd i bilen der ja:) Bygget blir fint og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hvor mange liter er de kassene på?? skal ha ca 2*33 liter i min bil,som er ganske lik celicaen baki, så tenkte å sammenlikne plass forbruket litt.. svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ville bare hatt den fleece duken sånn jeg:P hehe blei jo ganske morsomt. blir ganske bra trøkk i den bilen der ja! Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hvor mange liter er de kassene på?? skal ha ca 2*33 liter i min bil,som er ganske lik celicaen baki, så tenkte å sammenlikne plass forbruket litt.. svein 42,5 liter er de kassene på. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fikk lyst på sukkertøy! :yummy: Kan ikke skjønne hvorfor :roll: Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det svir litt at du måtte bruke et flotte fleece pleddet:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det svir litt at du måtte bruke et flotte fleece pleddet:race Sover ikke særlig godt om natta nå lengre nei... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Sover ikke særlig godt om natta nå lengre nei... Hehe...men dette tror jeg blir utrolig brababyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Da har vi fått delt glassfiber dekselet fra MDF ramma, noe som gikk smertefritt! ;) Så i morgen blir det støpt noen ekstra strøk både oppå og under for å få det sterkt nok. :) SÅ begynner sparkling og pussinga! HURRA!!! :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ser meget bra ut! gi oss noen bilder da :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg