Gå til innhold

Ett bilde eller to (Miata)

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

thanx :)

 

Felgene skal lakkes opp på nytt i hvitt.. stilig (synes jeg ) og vekker masse oppmerksomhet .. (kanskje litt vel mye til tider.. )

 

Blinkere skal byttes ut ja.. men blir ikke hvite.. enten røde, eller ingen i det hele tatt.. Turbokitet er.. tja.. litt her og litt der.. surra sammen i en søle som skal få seg til å funke ganske så bra snart håper jeg.. :) Ligner nok mest på ett FMII kit..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner hadde en godt senket rød A4, sedan med Gule 17" quicksilver felger for mange mange år siden (når A4 kom) og det var faktisk sinnsykt kult det også.. men noe av grunnen var nok den gule Hydrolift skriften på hele sia..

 

min mening er at hvite felger ihvertfall er fett på svarte og røde biler :) (men ett HELVETE å holde reint)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

En jeg kjenner hadde en godt senket rød A4, sedan med Gule 17" quicksilver felger for mange mange år siden (når A4 kom) og det var faktisk sinnsykt kult det også.. men noe av grunnen var nok den gule Hydrolift skriften på hele sia..

 

min mening er at hvite felger ihvertfall er fett på svarte og røde biler :) (men ett HELVETE å holde reint)

 

Fett.. får se hva som skjer iløpet av vintern (mye tid til å mekke på audi'en da om jeg får vinterbilen)

Noen ide om pris på lakkering av felger?

 

Sorry avsporinga av posten om DIN bil..

 

Ta den med på lokaltreff når den er i gang så jeg får se den IRL. :)

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår