volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg kjøpte ny fra volvo, tror jeg gav rundt 400.. Men dassen i kassa sa att det var den 3. siste som var igjen hos alle volvoforhandlere i norge.. Om det stemmer vet jeg ikke.. Men det meste har gått ut til disse vognene.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 De kan få sendt ifra sverige også, når rogern skulle ha de deksla til målere i dash'en, så måtte de få sendt opp ifra Göteborg ellerno. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Men som det blir sagt her tidligere i denne tråden så er det lurt å følge med på salgsforumet, vet at det er solgt i alle fall 2 refleksplater den siste tiden. men det er kjekt å vite hvor man får tak i ting og tang til 240. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 kjøpte ett par slike refleksplater på vallåkra for 3-4 år siden.. mener jeg ga 200pr, orginal volvogreie med ja bruksanvisning og valgfrie lister! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg