alemao Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei. Jeg selger en Sierra grunnet flytting utenlands. Som "alle" andre slike biler er det noe rust, ikkeno farlige greier, og noen småfeil på den (tenningsnøkkel brukket halvveis inni tenningslåsen, funker fint). Er eu-godkjent 1 år til, ålreite piggdekk (165/80 R13), motorvarmer, kun gått ca 160 000 km . Jeg lar Sony cd-spiller og pioneer 6x9" høyttalere sitte igjen i hattehylla. Vært i mer eller mindre daglig drift så lenge jeg har hatt den (6 år). PRIS: BUD Bilder kan sendes på mail hvis ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 skilter? gir deg bud på tre, sånn til og begynne med..... svoger'n min trenger bil fort.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alemao Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 jeg tok av den skiltene like før nyttår, hvis det var det du mente. hvis du vil ha regnr for å bekrefte at den er fri for heftelser kan du få det på pm/mail. glemte opplyse om det, men det står jo i profilen: bilen befinner seg i lier like ved drammen. ang bud og budfrist: du får tilslaget hvis ingen andre melder seg innen fredag ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alemao Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 har ikke hørt noe fra "xcuze", så bilen er fortsatt til salgs. ligger bilde her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1353823&template=default Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hvor er det rust og hva annet er det som er feil på bilen? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alemao Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 som jeg skrev i åpningsinnlegget, "tenningsnøkkel brukket halvveis inni tenningslåsen". litt rust i hjulbuene og under bilen. da jeg forsøkte å tectyl-behandle den i sommer ville de ikke gjøre det pga. garanti. han jeg snakket med kalte det for "grav-rust". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hva er budet på! Kan være veldig interessant! Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg