terminator402 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei :) Håper dere kan hjelpe meg med en ting, vurderer å kjøpe meg en VW golf VR6, noe som jeg har veldig lyst til, men mange sier at det ikke er noen særlig gunstig bil. Det er alt for stor motor, alt for dyr forsikring og ikke egnet til å komme seg fram om vinteren :( Håper at noen av dere som har en evt, prøvd Golf VR6 kan si deres mening om bilen osv :) MVH en kanskje kommende VR6 eier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator402 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Noen andre som har lyst til å si sin mening om bilen? noen som vet noe om forbruk f. eks? eller hvor mye dyrere en slik bil vil bli, sammenlignet med en vanlig golf med samme kjørelengde...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 jeg har nå en golf vr6 3`er... har 6 lapper i året delkasko 30%... er veldig fornøyd med min... synes den drar godt å motorlyden er det kuleste med hele bilen... men som TME sa om bilen har fått godt stell oppigjennom så holder den bra... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 forbruket vil jeg tippe ligger på 0,8 el noe sånt... min gjør hvertfall det på blandet kjøring... bilen vil og naturligvis bli litt dyrere enn en vanlig 1,8 golf... om du virkelig vil ha en rå vr6 ville jeg anbefalt deg golf vr6 syncro... Men den er da en del dyrere enn vanlig vr6 og vanskeligere å få tak i... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator402 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hehe, golf vr6 syncro ja? :) men d finnes sikkert ikke noen VR6'ere som går på diesel? takk for svarene btw :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1343127&username= syncro hadde det blitt viss jeg skulle hatt meg vr6 :) nei du får nok ikke vr6 med diesel. Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 du blir forelsket for og si det mildt... Biler altså Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg