FX2000 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 skal bli mekaniker lærling... er du ikke det?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Flink jente da. Blir bra! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har fått en jobb som er på Ensjø, men da kommer jeg til å bruke 24'000,- i året til og fra jobb...Samnt at jeg går ned 40'000,- i årslønn pga at jeg blir jo lærling. Men har fått ett tilbud her "hjemme" også, men nå driver fylkes kommunen å skal gjøre dette vanskelig for meg! Sier at jeg MÅ gå gk og vk1 mekken før jeg kan gå i læra, det er jo tull! :hvaskjera :deng Så venter på at en sånn fylkes mann skal ringe meg. Regner med at det går i orden, men føler meg alderi trygg før jeg har en kontrakt i hånda. Så da får jeg se hva som skjer. Men det blir nok mekaniker lærling ja ;) Angra på at jeg ikke gikk mekken da jeg hadde gått ett år på idrett og tre år på NTG og satt ikke igjen med annet enn en skade! hehe :) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 så du vil bli møkkanikker assa hehe, ;) Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 så du vil bli møkkanikker assa hehe, ;) Tja si det. Får se om jeg står med en kontrakt i hånda iløpet av denne mnd som veldig snart er over... hehe har jo siste dagen min på mekonomen onsdag neste uke, har jo en jobb jeg kan ta men veit ikke helt... Mindre lønn og LANG reisevei... hmm... Men det virker jo spennende, får se hva jeg klarer å få til =) Eller så får jeg meg bare en liten ferie :) ikke dumt det heller... Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 bruker som regler å være et krav til å bli læring.. å ha en utdanning i det, via skole. Er som regel ikke hjemme/jalla mekk som er intaks krav der Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hvis man ikke har gått grunnkrs å vk1, så får man heller 4.år læretid, såer det skole en gang i uka i 4 år, kjenner flere som har gjort det p den måten, selv gikk jeg skolen Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jepp jeg veit! :) Veit at jeg må ha en læretid på 4 år, men var noe ett eller annet som jeg fikk trekt ifra, så jeg har 3 1/5 år. Husker ikke helt hva det var jeg da... Men det er kommunen som driver å skal være vanskelige! Det som er det kjipeste er at bedriften får bare 2039,- i mnd i støtte for å ha meg der. Så spørs hva jeg får i lønnstilbud gett... Men men... Får se hva det blir til... Startet nytt hundekurs i dag også, jeg har nokk å gjøre for å si det sånn... :puke: Dette møkka kameraet mitt er ødelagt å! Håper jeg rekker å få klaga på det i morra, håper på å få gjort litt mer me detta blåbæret i helgen også. Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Du kan få jobbe hos meg:) trenger alltids en til å rydde verste og henge opp verktøy..... Gjerne også hjelpe til å holde ting på plass mens jeg bygger bilen:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Du kan få jobbe hos meg:) trenger alltids en til å rydde verste og henge opp verktøy..... Gjerne også hjelpe til å holde ting på plass mens jeg bygger bilen:) Men mini bikini som arbeidstøy da tenker jeg?? dukenukem :ass: heh Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Pen jente som virkelig kan og skru bil? Enhver gutts drøm :D Fett prosjekt også :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 nei. det må du nokk vente med.. Målte -19 i morges på jessheim:) kle godt på deg du Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Mann er alltids åpen for jobbtilbud, men kunn seriøse ;) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Håper du får mye bedre lønn som bilmekaniker lærling enn hva jeg hadde. For dæven det var lite! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hehe, lærling-lønn pleier og være ganske lite. Men som sagt tidligere tuppa; dette blir kult. Jeg følger med:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg