Tuppa85 Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Husker bare aleksander fra belset... Ikke gommerud. Tilbake til topic =) I natt fikk jeg inn taktrekket mitt :) hehe Var litt vanskelig pga støydempingen tar litt plass, men det gikk! Skulle legge ut bilder i går, men da fante jeg ikke den ene kabelen... hehe Skal prøve å få gjort dette i dag. Må til hønefoss og henta stolene mine denne helgen, og finne resten av dekalene mine. Noe jeg gleder meg til når bilen er ferdig er å se hvor mange skruer jeg har til overs :thumb hehe Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Du har garanter noen skruer igjen etter du har montert.Sånn er det bare:fingers: Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Heisann:) Kult at flere jenter holder på med bil :) Ser bra ut dette prosjektet ;) Stå på videre! Lykke til ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Du har garanter noen skruer igjen etter du har montert.Sånn er det bare:fingers: hehe hvos mange hadde du til overs a etter at du bygde om bilen din første gang?? hehe :fucku: ;) Nå får jeg ikke gjort stort mere før det er borra høl til kabler som skal gå ut i dørene mine forran, håper dette blir gjort i morra. Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 hehe hvos mange hadde du til overs a etter at du bygde om bilen din første gang?? hehe :fucku: ;) Nå får jeg ikke gjort stort mere før det er borra høl til kabler som skal gå ut i dørene mine forran, håper dette blir gjort i morra. for mange den tok fyr hahaha. Kan du ikke ta kablene igjennom ved hengsla sitter a. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg har fransk bilnemmelig... :deng Blir litt lei a dessa franske løsningene noen ganger, men sånn er det vel med alle merker... Har lakka stol festene nå, må bare en tur til til hønefoss og hente skinnene, for de presterte jeg å glemme... må på høggern en tur også, har jo klart å ødelegge litt samtidig også hehe :) jaja Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg har fransk bilnemmelig... :deng Blir litt lei a dessa franske løsningene noen ganger, men sånn er det vel med alle merker... Har lakka stol festene nå, må bare en tur til til hønefoss og hente skinnene, for de presterte jeg å glemme... må på høggern en tur også, har jo klart å ødelegge litt samtidig også hehe :) jaja Sånnt skjer hehe her skal alt lakkes, det er bra det. Hadde fransk før selv, skjønner godt hva du mener Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 du snakket tidligere om tekstil lakk... hvor får man tak i det? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg som snakket om tekstik lakk. Det får du på så og si alle bilrekvisitta sjapper. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg som snakket om tekstik lakk. Det får du på så og si alle bilrekvisitta sjapper. Eller ikke... Om biltema har så ville jeg IKKE gått for den!!!! Hør heller med en stoff butikk. Panduro hobby på storsenteret eller noe... Men som sagt, jeg brukte vanlig bil lakk på gølvet mitt, det funka helt fint!! Brukte bare tre bokser også. Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Et kjapt tips til deg. Den leppa du har på fangern. må du ENTEN lakkere samma farge som bilen ..... eller fjerne den. for det der passa ikke helt. spes. når bilen er ca 50cm over bakken:) Velbekomme Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Et kjapt tips til deg. Den leppa du har på fangern. må du ENTEN lakkere samma farge som bilen ..... eller fjerne den. for det der passa ikke helt. spes. når bilen er ca 50cm over bakken:) Velbekomme Må si meg veldig enig, men skal ikke blande meg inn i hvordan den enkelte vil ha bilen sin. Bare å hive ut mer bilder av bilmekkinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Den var genial. :lol: Tror jeg vil tørre å påstå at folk gir litt ektra gass hvis de blir pasert av det merket der:) Ellers må jeg vel si som de fleste andre her inne. Kult at jenter bygger bil selv og ikke bare setter jobben over til gutta. Stå på så blir sikkert dette kjempe bra til slutt:) Det merket der slipper jeg heldigvis å se til for det er sjeldent jeg blir forbikjørt:) Skal skaffe meg klistremerke, JAsså, er du bak meg ennå?:phatyo Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Neida for all del. folk får absolutt gjøre som de vil. Men om de ikke har fått det med seg vil man jo gjerne tipse:) Akkurat nå ser det ut som en Pikes Peak Pygot rally sak:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Eller ikke... Om biltema har så ville jeg IKKE gått for den!!!! Hør heller med en stoff butikk. Panduro hobby på storsenteret eller noe... Men som sagt, jeg brukte vanlig bil lakk på gølvet mitt, det funka helt fint!! Brukte bare tre bokser også. Problemet med bil lakk er jo at den ikke er fleksibel så den vil flasse av etter hvert. Også blir jo teppet kjempe stivt. Om biltema har eller ikke vet jeg ikke. Men har sett dem har både på thoshov og bil exstra Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg