Grytten88 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg har søkt litt rundt men fant ikke noe særlig, kan vær jeg søkte på feil ord. Saken er iverfall at jeg holder på å bygge om til skiver bakpå min einser. Spørsmålet er "Hvilken parkerings bremse wire må jeg bruke fra?" Hørt rykter om at man kan bruke fra en Scirocco 16v, stemmer det? Må man nøtt å kjøpe den på møller, eller har dem det på tema også? Er bare å stenge tråden når jeg har fått svar. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jeg har i alle fall hørt det er fra Scirocco 16v som passer og har bestillt den, så håper det er rett:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 bestill til scirocco gtx 16v så passer den. til golf 1 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg har søkt litt rundt men fant ikke noe særlig, kan vær jeg søkte på feil ord. Saken er iverfall at jeg holder på å bygge om til skiver bakpå min einser. Spørsmålet er "Hvilken parkerings bremse wire må jeg bruke fra?" Hørt rykter om at man kan bruke fra en Scirocco 16v, stemmer det? Må man nøtt å kjøpe den på møller, eller har dem det på tema også? Er bare å stenge tråden når jeg har fått svar. 533 609 721 er delenr.... tviler på at tema el lignende har den da det kun er scirocco 16v som har den Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 533 609 721 er delenr.... tviler på at tema el lignende har den da det kun er scirocco 16v som har den denne fåes kun orginal.. mener jeg betalte rundt 500 kr eller noe for begge 2 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Står link til denne tråden i stickyen som er først i forumet http://www.bilforumet.no/topic/106534-skiver-bak-på-golf-1-cab/?do=findComment&comment=1239886 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hjertelig! Da var den bestillt hos møller :) Kan bare stenge tråden.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg