LLH Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Selger 1stk RF P8004 Info: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=6&family_id=21&item_id=91947&locale=en_US&p_status= Alt av papirer og kvittering medfølger Vi begynner på 2200kr Sendes i oppkrav, kjøper betaler frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ny pris.. billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er ganske intresert, hvordan stand er den i? mange timer er den brukt? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ny pris.. billig! Dvs? :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Endret prisen i sta fra 2700kr, til 2200kr+ frakt (ca 170kr) Den sto vel i bilen ca 1 1/2 mnd før jeg plukket den ut.. Men fikk aldri brukt den mere enn ca 4 uker. Da jeg plukket den ut fungerte den fint. PS: jeg har ikke mulighet for og sende denne til noen før tidligst den 22 januar (er i armyen, 6 timer med tog unna forsterkeren :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Pfft, var litt mer enn jeg håpte på. Sorry. Du får nok solgt den læll. :) PS: Skulle jeg hatt den så hadde jeg nok bare venta til du var hjemme, og deretter kjørt dessa 2-3 mila til Løten fra Ottestad. ;) Kos deg i army'n! :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4dude Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 om du garanterer at den funker 100% så kjøper jeg den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg