Gå til innhold

Fototreff! 21. Januar klokken 12:00 @ Fornebu P-Hus

Ranger emnet


[Sims]

Anbefalte innlegg

  • Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hooi! Her skjer det ting ja!

Dette virker som et lovende tiltak.

(Bare ikke det blir stappfult, Før man vet ordet av det er det gatebil tendenser.. lol.)

Fra spøk til alvor:

Belysningen så rimelig grei ut på bildene av 320d'n, litt mørkt, men det er lysere på dagtid kænsj.. Kan bli vanskelig med mørke biler.

slipper det lys inn på sidene?

 

jeg tar med blitz;) :P kanskje noen tar med seg sånne arbeidslamper?

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke speilreflekskamera men har et relativt nytt SONY DSW-100 med 8megapixler, og liker og ta litt bilder, tenker jeg tar turen innom, regner med det blir noen pene biler og ta bilde av også...

 

Kanskje noen kan ta noen bilder av bilen min også? Kjøpt ny bil forrige uke, 2004 Audi A3, har ikke fått gjort noe med den enda, har bestilt angel eyes idag bare, men er alltid gøy og ha bilder av sin egen bil...

 

Også bor jeg 10min fra fornebu så hvorfor ikke :P

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke speilreflekskamera men har et relativt nytt SONY DSW-100 med 8megapixler, og liker og ta litt bilder, tenker jeg tar turen innom, regner med det blir noen pene biler og ta bilde av også...

 

Kanskje noen kan ta noen bilder av bilen min også? Kjøpt ny bil forrige uke, 2004 Audi A3, har ikke fått gjort noe med den enda, har bestilt angel eyes idag bare, men er alltid gøy og ha bilder av sin egen bil...

 

Også bor jeg 10min fra fornebu så hvorfor ikke :P

 

Det kan ordnes vettu :) Bare si fra der oppe, ellers så ser jeg/vi nok bilen din. :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt om lysforholdene der inne, jeg regner med at det kommer endel lys inn fra sidene, noe som både kan bli en velsignelse, og en forbannelse (tenk motlys).

 

Jeg tar med stativ, blitz m/forlengelseskabel og fjernkontroll, så får jeg se om ikke jeg kan spotbelyse litt.

 

Det er mulig jeg kan få lånt ett par softlights på stativ, hvis det går, så må dem vel gå på rundgang, meeen, disse trenger også strøm-uttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt om lysforholdene der inne, jeg regner med at det kommer endel lys inn fra sidene, noe som både kan bli en velsignelse, og en forbannelse (tenk motlys).

 

Jeg tar med stativ, blitz m/forlengelseskabel og fjernkontroll, så får jeg se om ikke jeg kan spotbelyse litt.

 

Det er mulig jeg kan få lånt ett par softlights på stativ, hvis det går, så må dem vel gå på rundgang, meeen, disse trenger også strøm-uttak.

 

Ja er ganske avhengige av stikkontakter. Men tar med trommel med 4x strømuttak og 25m kabel, og en forgrener så strøm nok skal det bli. HVIS, det er stikkontakter :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å bli med på dette! får se om jeg kan ta litt fri fra særemneskrivinga. kan stille med bil om noen skulle være interessert i å ta bilder av den.

 

flott tiltak!

 

Still opp med bilen! Tar gjerne bilder av den jeg! :)

 

 

Hooi! Her skjer det ting ja!

Dette virker som et lovende tiltak.

(Bare ikke det blir stappfult, Før man vet ordet av det er det gatebil tendenser.. lol.)

Fra spøk til alvor:

Belysningen så rimelig grei ut på bildene av 320d'n, litt mørkt, men det er lysere på dagtid kænsj.. Kan bli vanskelig med mørke biler.

slipper det lys inn på sidene?

 

Bildene av 320d'en var tatt sent på kvelden, så det blir endel lysere på dagtid. Det er også veldig åpent ut, så lysforholdene skal være veldig gode. Vi kan nok klare å plassere biler ut mot alle de fire veggene for å få lyset fra forskjellige vinkler.

 

Fortell litt om lysforholdene der inne, jeg regner med at det kommer endel lys inn fra sidene, noe som både kan bli en velsignelse, og en forbannelse (tenk motlys).

 

Jeg tar med stativ, blitz m/forlengelseskabel og fjernkontroll, så får jeg se om ikke jeg kan spotbelyse litt.

 

Det er mulig jeg kan få lånt ett par softlights på stativ, hvis det går, så må dem vel gå på rundgang, meeen, disse trenger også strøm-uttak.

 

Mulig det er noe strøm der, vet at sikringskapet står åpent, men vi kan ikke herje for mye der, er jo fortsatt folk som bruker parkeringshuset. Tar med ett par blitzer og en portabel softbox til blitzene.

 

Hvor er forresten nærmeste sted jeg kan vaske bilen med selvvask? Kjipt og møte opp med møkkete bil.. :P

 

Hmm, det blir Statoil på Skøyen hvis du må ha selvvask. Statoilen rett nedenfor parkeringshuset har bare maskinvask.

 

 

 

Ellers vil jeg si at vi kan prøve å bruke etasje nr. 3, den er stengt av for bruk, men det går an å kjøre gjennom der fordet, så der vil vi ikke bli forstyrret av andre parkerende biler i bakgrunner. Får bare ikke håper det blir for mye bråk og politiet kommer og jager alle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene av 320d'en var tatt sent på kvelden, så det blir endel lysere på dagtid. Det er også veldig åpent ut, så lysforholdene skal være veldig gode. Vi kan nok klare å plassere biler ut mot alle de fire veggene for å få lyset fra forskjellige vinkler.

 

 

Det virker som om lysforholdene er bra, kan nok bli småfett å sette biler i formasjon med fronten mot åpningene i hjørnene, og sitte på kanten å knipse? Det løser seg vel hvis noen tar med lamper etc.

Nå vet jo ikke helt hvordan det ser ut men, jeg håper på å kunne ta en tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår