Gudim Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ønsker å kjøpe en volvo 360 til maks 5000.- Må gå og være Eu godkjent. Send meg en melding hvis du har! 41761681 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei. Jeg har. Den er eugodkjent for snart 2 år siden så den skal nok inn nå til våren engang... Noe rust, litt frieksos, sentrallås, motor går faktisk fint ellers helt grei vinterbil... sms 90042119 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei. Jeg har. Den er eugodkjent for snart 2 år siden så den skal nok inn nå til våren engang... Noe rust, litt frieksos, sentrallås, motor går faktisk fint ellers helt grei vinterbil... sms 90042119 Blir nok litt langt unnna i trondheim.. Bør helst være i buskerud/akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg