Gå til innhold

Volvoen min har vert et problem barn siden dag 1!!!

Ranger emnet


turbo240

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ska prøve om det passa..

 

B230et e grei den.. om en sette i råde fra ft/fk så henger den med til godt over 300hk.

 

Nå passer jo ikke FT/FK-rådene i 230ET motoren da. Veiva er ikke lik. (Med mindre det er den "sterke" ET motoren. da kan det vel kanskje passe.)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er det, men gjelder bare bærelagra.. Den har trøst på midten, noe som ikke er noe særlig ved høye effekter... Men rådene skal passe... Bare å sjekke nummeret på lagrene det. Er det samme nummer på rådelager til b230et og b230F 89-> så passer det..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert både feil og sent å komme med nå, men jeg må slå ihjel et par minutter før jeg skal hjem fra jobb, så..

 

etter de problemene du beskrev i førsten så kunne det høres ut som bensinpumperelèet ditt. Da lyser den evig forbannede lambda lampa og den fusker og kødder akkurat som den vil, eller stopper helt når relèet er varmt nok og loddinga sprekker opp og bryter kontakten.

 

Just a tip to those who didn't know.. :)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumb pirk av dekslet på releet å prøv å tvangskjøre d. da får du eliminert bort en feil hvis bilen fortsatt er vrang.

må bare kommentere dette med LMM: synes det høres meget galt ut å ha den på innsugssia.. har selv hatt 230ET og FK, disse samt absolutt alle motorrom med turbo og LMM jeg har sett, har den stått mellom luftfilter og turbo.. Jeg mener din kan være feilplassert, verdt å prøve d iallefall.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår