caralluna Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei! Skal til å slå til på en sånn straks, ville bare vite litt hvordan denne er å få egen headunit (Alpine 9835) i. Den nederste åpningen ser for smal ut til et vanlig anlegg. Kan en da ta ut cd-spilleren til det integrerte anlegget i plassen over og bruke den? Lyden i det integrerte anlegget er i grunnen ganske grei til å være originalt anlegg på en bil i den klassen, men jeg vil kunne spille MP3-CDer ;-) Har en RF 360.6 og en 2x12" RF subkasse og en 1 Farad kondis som også skal inni, men jeg leverer den inn, sånne ting tør ikke jeg gi meg i kast med. Er det forresten noen i Stavangerområdet dere vil anbefale til å gjøre den jobben, i tillegg til å demontere det fra den gamle XMen det står i nå? For eksempel på hvordan ting ser ut i Almeraen, se http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7795622&reference=car/witrobil/7795622_245844_1_1_1184l_15.jpg&adheading=Nissan+Almera+1.5+acenta+personbil+2004%2C+49050+km.%2C+kr.+172000%2C-&sid=14aXxoEEQZ926453&pos=2&adTypeId=20 Tusen takk for tips hvis noen kjenner denne bilen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Nemmen... Er det DEG??? Eller tar jeg feil? Hvis "Gangeren 13" sier deg noe så har jeg truffet "spikeren på hodet". Ikke noe problem å bygge i denne bilen... Klarer du å skru en skrue så ordner du fint en stereo i denne bilen på egen hånd. Mvh Pål (utflytta Sandnesbu) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caralluna Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Tror du har rett ja ;-) Hvis burgunder Laurel på Oanes med gåen vannpumpe sier deg noe har du rett ;-) Jeg har hørt litt forskjellig om anlegg i Almeraen av den nyeste typen...men skal da headuniten plasseres i den nederste eller kaster vi ut cd-spilleren og erstatter den? Skulle nok ha klart å sette i headuniten, men har ikke lyst å prøve på resten selv. Spess ikke når det er kondiser inne i bildet. Kan ikke si jeg kjenner Gangeren 13, men Pål og Morel høres kjent ut ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei Hans Rune. Du vet hvor jeg jobber ;) Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caralluna Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hehe jupp, vet det :-) Skal på Naftest med den på onsdag, henter den etter jobb i morgen, så jeg stikker nok innom og plager deg litt i morgen eller onsdag etter testen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg