Børnerud'n Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 69-mod, vel? :) 140-serien tok helg i 1974.. Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 er 67mod som gjelder ;) har en som prosjekt nå. ga 15k for den. stått i mange år, eieren døde, og sønnen solgte går og grunn inkl volvo'n. Kommer bilder av den snart, må bare få den hjem først. står i telemark hos onkel nå, ribba hele bilen, pussa rust, og fått i motor nå! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by mwb er 67mod som gjelder ;) har en som prosjekt nå. ga 15k for den. stått i mange år, eieren døde, og sønnen solgte går og grunn inkl volvo'n. Kommer bilder av den snart, må bare få den hjem først. står i telemark hos onkel nå, ribba hele bilen, pussa rust, og fått i motor nå! Kult prosjekt, du må lage egen tråd om det da, om du ikke har gjort det allerede. Ellers blir vi vell skutt for dette er vell super-mega off topic. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Eyh, jeg fant vognkortet. Volvo 142 DELUXE, registrert første gang i Norge i '71. Noen som er interressert? Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by candyman Hva heter den sangen? Er det mora nisse eller hva de heter som har laga den å? Den heter Eddie Meduza - Volvo. Du må ha: E Meduza - Gasen i botten Dance remix, E Meduza - Ragga rundt, E Meduza - Min raggar bil og E Meduza - Mera brennvin Dance remix :D:D:D Sporer litt av, men men ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by mwb er 67mod som gjelder ;) har en som prosjekt nå. ga 15k for den. stått i mange år, eieren døde, og sønnen solgte går og grunn inkl volvo'n. Kommer bilder av den snart, må bare få den hjem først. står i telemark hos onkel nå, ribba hele bilen, pussa rust, og fått i motor nå! Ahh....ble litt nostalgisk her jeg... ;-) Det bildet av den hvite 144 der er PRIKK lik min første bil! ;-) Hadde mye morro i den ja ;-) Den var: 100% rustfri....1 eier!! .....kun brukt til og fra samvirkelaget i 22 år...hadde fast parkering på låven ;-) Urørte bakseter...vi fant rester av plastikken som hadde sittet på setene i bilen! ;-) Fikk denne av min far...som tok den i innbytte på en Corolla gamlingen kjøpte av ham...da var planen egentlig å selge den for 15.000,- som var going rate for et fint eksemplar av 144'en i 1990...men jeg fikk den istedet...lucky me ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by Anne_- Eyh, jeg fant vognkortet. Volvo 142 DELUXE, registrert første gang i Norge i '71. Noen som er interressert? med b20..? Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Børnerud'n med b20..? Regner med det... De slutta vel med B18 på 140 serien i 69 mener jeg å huske...someone correct me if im wrong on this though ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 pris!? :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 ha, ha. jeg har absolutt _ikke_ peiling på hva dere snakker om. ;) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Anne_- ha, ha. jeg har absolutt _ikke_ peiling på hva dere snakker om. ;) du skjønte vel "pris?" :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 jo, selvfølgelig. Var ikke det jeg mente. 3500, vil jeg ha for den. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg er muligens intressert. Den går også? Hvor står den? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 ja, hvis du kjøper nytt batteri. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hvor i verden befinner skjønnheten seg? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg