sADsAM Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hvor my må man regne med å måtte gi for en 1974 mod, Volvo 142? KM ca. 205k, lite rust, kun lakk rust på skjermbuer. en eier siden den var ny (DVS: gått i arv fra far til sønn, begge godt voksne da de kjøpte/fikk den). Veldig matt i lakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 15-20 000 TIPPER JEG. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Kan få min ganske billig. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Anne: Hvordan ser den ut? Er den kjørbar i det heletatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 vet om en som ga 17k for en bil som passer vanvittig godt i dine beskrivelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Jag och min volllvo hundra-førti-två :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 nåkken so har en sånn???? EG VIL HA!! :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by candyman Jag och min volllvo hundra-førti-två :) aah.. Så det var det du skulle importere.. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Børnerud'n nåkken so har en sånn???? EG VIL HA!! :) Jeg har to bakdempere, foringer og en fjør... Da er du i gang :dude: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by bjirn Jeg har to bakdempere, foringer og en fjør... Da er du i gang :dude: heyhey! då mangla eg berre.. øhm.. tja. resten :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Bilen den gär uttu hælvete, jag bläsar om hver enda_BMW_.Dekkene spinner när jag gasar pä, med min voLvo hundra-førti-två. :D :D :D :D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by candyman Bilen den gär uttu hælvete, jag bläsar om hver enda_BMW_.Dekkene spinner när jag gasar pä, med min voLvo hundra-førti-två. :D :D :D :D en volvo, en volvo, en jette risig volvo, kjörde om min fina chevroleeet! .......................................en volvo en volvo, jag vill ha en volvo med en åtta i osv :D :D R.I.P Meduza :cool: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by volvo242TIC en volvo, en volvo, en jette risig volvo, kjörde om min fina chevroleeet! .......................................en volvo en volvo, jag vill ha en volvo med en åtta i osv :D :D R.I.P Meduza :cool: Hva heter den sangen? Er det mora nisse eller hva de heter som har laga den å? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Eddie Meduza er ihvertfall han som synger om sin volvo.. Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by sADsAM Anne: Hvordan ser den ut? Er den kjørbar i det heletatt? "noe" rust, kjøper du nytt batteri er den kjørbar. Jeg mener det stod '79 mod på vognkortet, men broren min mener det er veteran, og det vognkortet finner jeg ikke igjen i skrivende stund. Så det er foreløpig litt usikkert ;) Er forresten flamme "lakkert" da. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg