juba Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Clutchen er i ferd med å ta kvelden så jeg trenger en ny, hvor får jeg denne billigst? Bilen er nr2 bil av type "går akkurat gjennom EU" så jeg trenger en billig clutch, ikke noen super-duper racingforsterket sak:-) Trenger forsåvidt også utløserlager, tetningsring for veiakslingen og clutchwire, men dette koster vel neppe allverden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg har også holdt på å se litt etter dette, det billigste jeg fant er en komplett clutch hos NBS . Mener ikke å være frekk, eller ødelegge tråden, men er det bedre å bytte clutchen komplett eller bare lammellene? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 nja, si det? Tror egentlig jeg kune klart meg med lamellene, men j...ig surt å finne ut at det ikke var nok midt i jobben!? Edit-blir vel dene til 1,6 clutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ja enig der, jeg har ikke lett så mye bortsett fra på NBS og mekonomen, og der er NBS billigere. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Får sjekke litt i morgen (Bilextra og den lokale skroten (selger endel nye deler også), inntil da får en vel se om det går å justere litt (enda en gang....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg