sigbha Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 spottet denne i hamna, tromsø i natt bildet er ikke av beste kvalitet da det er tadd med mobilcamera og hadde raketter som ikke var fyrt på:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Bilen gikk i balsfjord før,har et par bilder av den med sommerdekka på den stasjonære. En kompis spotta samme bilen i mars i 2005,link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67741 Fant noen bilder av den på nettet,gitt.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Fin bil da =) Går en lignende en her men den er stygg da Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 synest han kunne fjærna noe av klisteret som var på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Det må være noe av den styggeste stylinga jeg noensinne har sett på en golf. Det der var seriøst helt for jævlig. Hva i guds navn tenkter folk på? Den fangern følger ikke linjene på bilen, den passer ikke inn på noen måte, og den er stygg som faen! Stakkars golf... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Det må være noe av den styggeste stylinga jeg noensinne har sett på en golf. Det der var seriøst helt for jævlig. Hva i guds navn tenkter folk på? Den fangern følger ikke linjene på bilen, den passer ikke inn på noen måte, og den er stygg som faen! Stakkars golf... :thumb Word. Men folk har sine smaker.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Pasient: jeg må i grunn si meg enig med det om fronten men resten av bilen er ikke så veldig stygg bortsett noe klister som ikke passer inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Skal ikke undervurdere effekten av pene felger, litt senking og hvite blinkers rundt om og ellers orginal bil. Ikke mye gjennomført den stylinga der. Også en 1.6 husker jeg ikke feil. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 åj åj åj, her har man ikke gått etter regelen LESS IS MORE! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Så den også i byen en dag... Fin bil, men frontfangeren passer ikke helt inn etter min smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ey for folk som komenterer plastikken på bilen så kan jeg si dette her. en venn av famililien hadde denne bilen for en goood stund tilbake. og denne bilen vant en pris her i kr.sand for fineste vannavkjølte bil på et agder-vw klubb treff. og den dekoren han her på siden med tuningstore kan han bare fjerne pga tuningstore eksisterer ikke lengre. jeg syns bilen er rå og så vidt jeg vet så ble bilen bygd for å lage oppmersomhet. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Et bevis på at less IS more, noe denne karen tydeligvis ikke har skjønt. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Den var sykt fin VW-Vegard! Og ja, less IS more! Edit: jeg synes bilen som VW-Vegard postet var fin, ikke den som var spotta, hvis noen lurte på det. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hadde han bytta frontfangeren så hadde det jo sett mye bedre ut, den som ødelegger hele bilen.. fangeren der er så stygg at det ikke går ann å beskrives med ord.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Bakfangern og sideskjørtene var ok. Bilen så ganske grei ut.. Men SÅ ser du på frontfangern, fy faen så feilplassert.. Men ellers ok... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg