skropel3000 Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hei har kjøpt meg en 97 passat sedan 1,9tdi 110 hk... bare lurte på om d va noen "typiske feil" på disse som går igjen å igjen..sliter med sentrallåsen allerede:( får ikke låst dørene å bakluka har låst seg helt så den får jeg ikke opp..noen forslag om hva som har rykt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Denne tråden er vel litt "i samme gata" som din: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153265 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hva er det som er gale med koffertlokket ?? hos meg så var fjøra som dytter tilbake håndtaket for slap. så håndtaket virket ikke. ellers så er det forstillingen som er dårlig, men får kjøpt forsterka deler. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel3000 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hmm ja lurer faktisk på om d kan være ei fjør som gjør d på min også når du sier d..for d høres ut som om den låser seg opp..men jeg får faen ikke åpnet den:(.. bilen har akkurat vært igjennom en stor service til 19 lapper før jeg fikk den..så er bytta alt av regreim å sånn + drivknuter ol.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Forstilling er en svakhet, men dette ryker ofte rundt 120 (rett meg hvis feil) ellers kan låser være ett problem! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Forstilling er en svakhet, men dette ryker ofte rundt 120 (rett meg hvis feil) ellers kan låser være ett problem! Jeg har 98mod men ja... sentrallås og forstilling er en slager! Turboproblemer har jeg også hørt en del av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Andre småting er også bakruteviskeren på stasjonsvognen som lever sitt eget liv og utvendige dørhåndtak som slutter å fungere. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Dysa mi bak er tullette, men ellers fungere visker fint, har en tendens til og fryse fast (og da sier det seg selv att den må løsnes før man skruer den på) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg har 98mod men ja... sentrallås og forstilling er en slager! Turboproblemer har jeg også hørt en del av... Gjelder dette bare turboen på dieselbilene eller gjelder det turboen som sitter på 1,8 liter bensinmotoren på 150hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg