andeby Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hei, i dag spota jeg en lyseblå Audi RS2 på Stord! Denn så litt shaby ut, ganske skitten og listen nede på venstre dør framme manglet, den hadde fått vinterfelg syndromet også:P Jeg hadde ingen form for kamera på meg så jeg har ingen bilder men den var nesten lik denne. Den hadde også et Volkswagen-Audi Club Norway klistremerke i bakruta, noen som vet hvem som eier den? Hvor den kommer fra? Specs osv.? Mvh. Andeby :) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ingen som vet noe? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 jeg vet at det var et kult syn ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow11 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Trur jo denne har kjørt lenge på stord da, eller veit, står ofte på toppen av amfi senteret. er jo org rs2 chippet til 380 hk har eg hørt snakk om. men vil ikkje oppgi navn, da folk har privatliv. Siter Golf 4 \____ /__|__\__ |(o)___(o)\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Oxbow11: velkommen til forumet, tror jeg ser Golfen din nesten daglig. Kunne jeg fått et bilde av den bare for å se om det er den? Sorry for off-topic, men tilbake til RS2'en, jeg har aldri sett den før men jeg skulle gjerne likt å se den kjøre :) Sikkert ikke så værst lyd i den :p Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hei, i dag spota jeg en lyseblå Audi RS2 på Stord!Denn så litt shaby ut, ganske skitten og listen nede på venstre dør framme manglet, den hadde fått vinterfelg syndromet også:P Jeg hadde ingen form for kamera på meg så jeg har ingen bilder men den var nesten lik denne. Den hadde også et Volkswagen-Audi Club Norway klistremerke i bakruta, noen som vet hvem som eier den? Hvor den kommer fra? Specs osv.? Mvh. Andeby :) Den lista nede på døren koster over 2000kr.. ja for ÈN list.. hehe.. Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Den lista nede på døren koster over 2000kr.. ja for ÈN list.. hehe.. Din bil? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 andeby.. Vi andre har lært både å lese og å bruke synet. radius sin rs2 er jo svart, mens den omtalte bilen er lyseblå. Hvordan kan du tro det var samme bil? Fordi han vet en ting eller to om ei dørlist må vel ikke bety at det er hans bil? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hehe, , ikke min nei.. men jobber på vag og kjører rs2.. så vet litt om deleprisene..:) Min er svart ja.. Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 andeby.. Vi andre har lært både å lese og å bruke synet. radius sin rs2 er jo svart, mens den omtalte bilen er lyseblå. Hvordan kan du tro det var samme bil? Fordi han vet en ting eller to om ei dørlist må vel ikke bety at det er hans bil? Vel, jeg bare lurte. Og jeg tenkte meg at det var hans bil i avataren men jeg var jo ikke sikker. Og når ble det ulovlig å spørre om ting? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Tror eg såg den bilen sist helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg