MGR Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 lurte litt på hvordan sparkel som er best jeg.. på modellsett biler liksom.. plastik. og metall. hvordan lakk? som ikke sprekker opp så lett.. grunning? lim? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 lurte litt på hvordan sparkel som er best jeg.. på modellsett biler liksom.. plastik. og metall. hvordan lakk? som ikke sprekker opp så lett.. grunning?lim? skal du lage styling,så er nok tamiya epoxy sparkel best,denne finnes i flere forskjellige typer. ellers så er tamiya polyester sparkel også meget bra,denne bruker jeg for det meste. begge disse er 2 komponent sparkel Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 oii.. takker:) tenkte å begynne på at med litt bygging:P men sku helst hatt noe større enn 1/24, helst i metall.. men ikke så mye av de:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg