KaiFred Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Har bestilt ny bil til taxi som kommer i februar, og jeg vil oppgradere den orginale stereoen. Regner ikke med at noe av det jeg får med som orgnialt spiller noe særlig, så må nok bytte ut det meste. Tilbringer nok timer i bilen, så målet er å få noe som gir kvalitetslyd, samtidig som man kan "dra på litt" når man måtte ønske det... Har sett meg ut et par komponenter, men har ikke store erfaringen med bilstereo, så håper noen kan hjelpe meg :) Bil: 2007 Opel Zafira Head unit: Kenwood DDX 6029 Valgt fordi den passer inn i orginalplassen, samt mulighet for tv og navi. Sub: Pioneer TS-WX22a valgt mest pga. muligheten for å gjemme under setet. Sub skal ikke ta noe av plassen i bilen, da den allerede har lite bagasjerom. Den har heller ikke hjulbrønn å bygge noe i... Høytalere: uvisst... noe som passer i orginalplassene foran og bak. Sub er aktiv og drives av egen forsterker. Høytalere skal drives av head unit og bør derfor være lettdrevne og spille bra uten ekstra forsterker. Noen som først og fremst har erfaringer med de komponentene jeg har sett meg ut? Eventuelt om noen har andre merker/modeller å anbefale? Noen som vet hvor store høytalere det er plass til uten å modifisere noe? Adaptere går selvsagt greit. Tar gjerne i mot tips om merker/modeller som er å anbefale her. Ellers tar jeg gjerne i mot tips og råd. Dere som er her inne og driver bilstereobutikk må gjerne sende meg en pm eller mail med tilbud. Kan jo være at noen av dere er interessert i en deal med reklame utenpå/inni bilen mot varer/gode tilbud :) Kai Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg