Gå til innhold

Sinnsykt eksoslåt / db-nivå, Drammen omegn

Ranger emnet


Rotary Rocket

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du er samme "Impultion" som på 200sx-forumet, så er det faktisk du selv som har lagt ut bildet i albumet, og da er det vel heller opp til deg selv å sladde reg-nr..? :klovn:

 

Jeg legger ikke ut bildet av bilen og skriver: Fy faen og WG bråker osv osv. Har det i mitt personlige album på nissan forumet, og folk trenger da faen ikke og nevne navn og vise bilder med reg.nr i en slik tråd! Er flere som neppe hadde satt pris på noe slikt !

WWW.EDGEPERFORMANCE.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen er faktisk helt i orden, og bråker mindre enn mange "oppråna" biler, men det er det at wastegaten går i fri luft under bilen, noe som bråker litt. Denne skal sveises inn i eksos anlegget over vinteren. Nå er det full ombygging og overhaling av hele bilen på gang

 

Synd jeg ikke hadde noe turtall forbi når dere filmet. Kom bare snikende forbi. Lenge siden dette ble filmet?

WWW.EDGEPERFORMANCE.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke ut bildet av bilen og skriver: Fy faen og WG bråker osv osv. Har det i mitt personlige album på nissan forumet, og folk trenger da faen ikke og nevne navn og vise bilder med reg.nr i en slik tråd! Er flere som neppe hadde satt pris på noe slikt !

 

 

Hadde faktisk ikke vært linket til noe bilde av bilen med reg-nr i denne tråden, hadde du bare vært dyktig til å sladde reg-nr på bildet. Dessuten stod det heller ikke noen form for copyright e.l. på bildet, som tydeligvis er slettet nå, så folk kan forsåvidt gjøre akkurat som de vil med bildet. ;)

Men frem til poenget ovenfor; du trenger ikke å klage på at andre kopierer link til et bilde du selv har lagt ut, uten å sladde reg-nr selv. Som sagt så er det heller ikke blitt lagt ut noe bilde her, kun en link til et bilde du selv har lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RB20DET er firer, men RB25DET og RB26DETT er rekkeseksere. :)

 

Går jo et par Skyliner i Drammensområdet med RIMELIG vill lyd også, da. Og jeg vet at den ene blir brukt godt, hvertfall. Kan jo hende den ikke har gått i dvale på grunn av manglende vinter.

 

Var vel en av de som raste for ikke lenge sia?

Mener å ha hørt at en av de raste, men driver å bygger opp nå.

Sikkert andre som vet mer om dette enn meg men..

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen er faktisk helt i orden, og bråker mindre enn mange "oppråna" biler, men det er det at wastegaten går i fri luft under bilen, noe som bråker litt. Denne skal sveises inn i eksos anlegget over vinteren. Nå er det full ombygging og overhaling av hele bilen på gang

 

Synd jeg ikke hadde noe turtall forbi når dere filmet. Kom bare snikende forbi. Lenge siden dette ble filmet?

 

nyttårsaften vel ?

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen er faktisk helt i orden, og bråker mindre enn mange "oppråna" biler, men det er det at wastegaten går i fri luft under bilen, noe som bråker litt. Denne skal sveises inn i eksos anlegget over vinteren. Nå er det full ombygging og overhaling av hele bilen på gang

 

Synd jeg ikke hadde noe turtall forbi når dere filmet. Kom bare snikende forbi. Lenge siden dette ble filmet?

 

Var nyttårsaften ;)

Du kjørte kom ut fra gamle bowlinga på åssia, kjørte ut i rosen.

Lå en toførr å sperra for deg helt til du rasa forbi oss :p

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Bamsemums er på sporet ja . .

 

De av oss som er glad i god motorlåt.. kan skille en "B10m Leddbuss" med eksoslekasje.. fra skikkelig maskin og utblås .

 

Det kan ikke være den mystiske måkeeggmannen som har raida byen igjen da??

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår